امروز راس ساعت ۸ صبح در سراسر ایران اسلامی، رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۴۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، ماراتن تبلیغاتی بیش از ۷ هزار کاندیدای انتخابات مجلس که از بامداد ۲۴ بهمن ماه رسما آغاز شده بود، پس از ۱۷۶ ساعت، ۸ صبح اول اسفندماه به پایان رسید.

فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح  آغاز و تمامی شعب اخذ رای در سراسر کشور  آماده اخذ رای از کلیه واجدین شرایط هستند.
امروز دوم اسفندماه و از دقایق اولیه آغاز رسمی رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مردم سراسر ایران در محل شعب اخذ رأی حضور یافتند و به نوبت رأی خود را به صندوق انداختند تا تکلیف ۲۹۰ نماینده پارلمان یازدهم توسط خودشان مشخص شود.


هر چه از ساعات آغاز رای‌گیری می‌گذرد ماراتن انتخابات مجلس یازدهم بیشتر به نقطه اوج می‌رسد و مشاهدات خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر کشور، حاکی از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی است به نحوی که در برخی از شعب مردم قبل از آغاز ساعت رأی‌گیری حضور داشتند.

بیش از ۵۷ میلیون واجد شرایط رای گیری در ۲۰۸ حوزه انتخابیه در این انتخابات شرکت می‌کنند و مردم از شرق و غرب تا شمال و جنوب کشور در روز موعد پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا در رقابتی سرنوشت‌ساز، نمایندگان منتخب خود را راهی بهارستان کنند.

در استان قم؛ مراجع عظام تقلید ساعت ۸ صبح امروز رای خود را به صندوق انداختند، مردم این استان نیز مانند همیشه حضور پر شوری در پای صندوق‌های رای دارند و در فضایی پر از شور و نشاط می‌روند تا حماسه‌ای دیگر را با انگشتان جوهری خود رقم بزنند.

 آیت الله مکارم شیرازی پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز روز خوشی برای ملت ایران و روز سرنوشت ساز است، گفت: همه دارای رشد فکری هستند و احساس مسئولیت می‌کنند که نباید جمهوری اسلامی را تنها گذاشت و همه به عنوان وظیفه اجتماعی و الهی شرکت کنند.

آیت الله نوری همدانی هم پس از رای دادن در ساعات اولیه رای گیری گفت: این مملکت، مملکت امام عصر (عج) است و برهمه مردم مسلمان لازم است در انتخابات شرکت کنند تا مملکت امام زمان حفظ شود.

این مرجع تقلید افزود: امروز این نظام اسلامی در اوج عظمت و قدرت است، چرا که نظامی مردم سالار دینی است و مملکت، مملکت امام عصر(ع) است.

آیت الله سبحانی در نخستین ساعت رای گیری پس از انداختن رای خود در صندوق و با اشاره به اینکه مکررا گفته ایم که نظام ما جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم همشهریان و هموطنان به افراد، فاضل، عالم، عاقل و کاردان رای بدهند تا ان شاالله مشکلات را رفع کنند و کمال مطلوب به دست بیاید.

آیت الله امینی هم هنگام رای دادن با بیان اینکه باید همه در انتخابات حضور داشته باشند چرا که شرکت در آن برای همه واجب و لازم است، به انتخاب شوندگان (نمایندگان مجلس یازدهم) هم توصیه کرد: به وظیفه خود عمل کنند، چرا که شرعا واجب است و رای های مردم امانتی الهی است که به آنها سپرده می شود.

آیت الله سعیدی در ساعات اولیه شروع رای گیری با حضور در حرم مطهر ضمن شرکت در انتخابات، گفت: مردم در طول چهل و یک سال گذشته همواره در برنامه های مختلف عبادی- سیاسی شرکت کردند و برنامه های دشمن تاثیری بر این حضور نداشته چرا که مردم می دانند مجلس ریل گذار نظام است.

تشکیل رنگین‌کمان اقوام پای صندوق‌های رأی

مردم استان خوزستان نیز مانند همیشه از همان دقایق ابتدایی در صحنه حاضر بودند و عده زیادی از شهروندان در محل حوزه‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

براساس گزارش خبرنگار فارس، جمعیت زیاد وصفوف شلوغ رأی در حوزه‌های رأی‌گیری حاکی از شور مردم برای شرکت در انتخابات و شکست فتنه دشمن دارد و حتی افراد مسن نیز با یاری دیگر مردم پای صندوق رأی آمدند.استاندار خوزستان از مشارکت چشمگیر مردم سراسر این استان خبر داد و صریح کرد: این انتخابات با شور و نشاط خاصی در حال برگزاری است و مردم تمام شهرستان‌های خوزستان از ساعات اولیه در صفوف حضور دارند تا برای تعیین سرنوشت،  نسبت به انتخاب خود حساسیت به خرج دهند.

در استان اصفهان نیز از ساعت 8 صبح امروز، به صورت رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور کلید خورد و مردم همیشه در صحنه از همان لحظات ابتدایی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

اصفهانی‌های همیشه در صحنه که همواره حامی نظام بوده‌اند، امروز نیز وفاداری خود به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا را ثابت کردند و از همان لحظات ابتدایی آغاز فرآیند رأی‌گیری، با حضور در شعب رأی خود را به صندوق انداختند.

فرآیند اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در 7 حوزه انتخابیه و یک‌هزار و 20 شعبه اخذ رای استان مرکزی آغاز شد. یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۶۸ نفر از جمعیت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفری این استان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای هستند و هر لحظه بر ازدحام صف رای‌دهندگان افزوده می‌شود.

ماراتن 300 نفر برای رسیدن به 19 کرسی سبز بهارستان در آذربایجان شرقی

طبق مشاهدات خبرنگار فارس در آذربایجان شرقی، مشارکت مردم از همان ابتدای آغاز رای‌گیری در تمامی شعب اخذ رای چشم‌گیر بوده است. رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از آغاز رای‌گیری در 3 هزار و 53 شعبه در استان خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان تبریز 800 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد 683 شعبه در شهر تبریز مستقر هستند.

علیار راستگو با بیان اینکه 62 هزار نفر از عوامل برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی هستند، یادآور شد: در آذربایجان‌شرقی 2 میلیون و 977 هزار و 896 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد 145 هزار و 293 نفر به برای اولین بار واجد شرایط رای دادن می‌شوند.

همزمان با برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، یک صندوق رأی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سردار سلیمانی مستقر شده است، صبح امروز ساعتی قبل از رأی‌‌گیری مردم در صف ایستادند تا اعلام کنند امروز روز خلق حماسه مردم ایران و به ویژه دیار کریمان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس ستاد انتخابات استان نیز در صف رأی‌‌گیری در گلزار شهدای کرمان ایستادند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

محمدصادق بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: بسیار خوشحالیم فرایند انتخابات تا الان به‌خوبی ادامه پیدا کرده و در گلزار شهدای کرمان در کنار مزار شهید سردار سپهبد سلیمانی عزیز و بقیه شهدا امیدواریم این انتخابات با شور و هیجانی که مردم پیدا کرده‌اند بتواند بسیار خوب و آبرومند برای نظام و کشور باشد.

رأی‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد.

در این دوره از انتخابات چهار هزار و 23 شعبه اخذ رأی در سراسر استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ایجاد شده که از این میزان حدود 3 هزار شعبه ثابت، یک هزار و سه شعبه سیار، 2 هزار و 411 شعبه شهری و یک هزار و 612 شعبه هم روستایی هستند و از این تعداد یک هزار و 520 شعبه در مشهد است.

زائران حرم مطهری نیز از ساعتی قبل از شروع رسمی انتخابات، با حضور در صفوف رای، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

در استان سمنان نیز مردم با شور حماسی پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا نمایندکان منتخب خود را با دست‌های خود به بهارستان بفرستند.  ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان هستند که از این تعداد، ۲۲ هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شوند.

منوچهر فخری، رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: در دوره‌های گذشته همواره مشارکت مردم سمنان در انتخابات ۱۰ درصد بیشتر متوسط کشور بوده که این امر مبین آن است که مردم این دیار دلدادگی خاصی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

صف های رای گیری در شعب ثابت و سیار سیستان و بلوچستان لحظه به لحظه شلوغ می‌شود و آنچه بیش از همه نظر خبرنگاران را به خود جلب کرده، حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با وجود کهولت سن و ناتوانی جسمی در این صف‌های شلوغ است

 آیت‌الله مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان با اشاره به حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای گفت: مردم غیور و با بصیرت با آگاهی پشتوانه انقلاب خود بوده اند و همیشه حضور بهم رسانده است این بار نیز نقش آفرینی می کنند.
موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه همه شعب استان کار خود را به نحو مطلوب آغاز کرده‌اند و هیچگونه خلل و تاخیری در کار نبوده است، تصریح کرد: گزارشات رسیده از سراسر استان نشاندهنده حسن اجرای امور و شرایط مطلوب برگزاری انتخابات است.

مردم استان کردستان نیز امروز در صفوف منظم پای صندوق‌های رای آمدند تا وحدت بین شیعه و سنی را بیش از پیش در صف‌های وحدت و اقتدار به نمایش بگذارند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج با حضور در شعبه شماره ۲۷ واقع در مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور اول وقت مردم پای صندوق‌های اخذ رأی در کردستان پیام همدلی و همراهی این مردم با نظام و ولایت را به جهان صادر می‌کند.

به گفته ماموستا رستمی، مشارکت بالای مردم در کنار ایجاد زمینه برای انتخاب اصلح‌ترین افراد تاثیرات مهم جهانی را برای کشور ما خواهد داشت که امیدواریم با آغاز پرشوری که شاهد بودیم این روند با همین قوت و قدرت تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

براساس گزارش خبرنگار فارس در استان گلستان، مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر این استان زیبا، پرشور و پررنگ است.

در تمام شعبات اخذ رای در این استان شاهد صفوف طولانی مردم هستیم و اکثر صندوق‌های این شهرستان مملو از جمعیت هستند و حضور مردم در انتخابات تا این لحظه بسیار چشمگیر بوده است.

مردم استان قزوین با درک اینکه انتخابات فرصتی برای رقم زدن سرنوشت کشور است از ابتدایی‌ترین ساعات صبح به پای صندوقهای رای آمده‌اند. هم اکنون شعب اخذ رای در سراسر استان قزوین مملو از جمعیت مردم است.

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات، اظهار داشت: امروز روز بزرگی برای ملت ایران است، زیرا با مشارکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند و با انتخاب نمایندگان مجلس یک‌بار دیگر از جمهوریت نظام دفاع می‌کنند و خود را در ادارهٔ کشور سهیم خواهند کرد.

 جشن انتخابات در دارالعباده

هم‌زمان با شروع زمان قانونی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم انقلابی استان یزد با حضور در بیش از 700 شعبه اخذ رأی، با عزمی راسخ و نگاه به آینده با شناسنامه‌هایی در دست حاضر شدند تا بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس کنند.

مردم و مسؤولان استان یزد از اولین ساعات برگزاری انتخابات با حضور در شعب اخذ رأی همگام با رهبر معظم انقلاب رأی خود را به صندوق‌ها انداختند. استاندار یزد نیز با ایستادن در صف طولانی رأی‌دهندگان با دادن مدارک خود به مجریان صندوق رأی همچون مردم رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: برایم حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رأی دلپذیر بود.

امروز در استان بوشهر، همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  به صدا درآمد تا تکلیف چهار نماینده استان بوشهر و در مجموع ۲۹۰ نماینده مجلش شورای اسلامی آینده مردم در خانه ملت مشخص شود.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس در این استان، هر لحظه بر ازدحام جمعیت مشارکت کنندگان در انتخابات افزوده می‌شود. آخرین آمار ارائه شده در استان بوشهر 66 کاندیدا برای تصاحب 4 کرسی در مجلس شورای اسلامی در این رقابت حضور دارند.

همدانی‌ها فوق‌انتظار در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات حاضر شدند به نحوی که خود مسوولان نیز از این حضور پرشور متعجب و البته خرسند شدند. استاندار همدان نیز ساعت 11 صبح در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان حاضر شد و با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم در انتخابات 10 دوره گذشته را 60 درصد عنوان کرد و گفت: در دوره‌های گذشته میزان مشارکت مردم استان همدان همواره از میانگین کشوری بیشتر بوده است.

مردم استان مازندران با آغاز فرآیند رای‌گیری خود را برای ثبت حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رای رساندند و با حضور مردم فرآیند رای‌گیری آغاز شد.

اشتیاق مردم برای رای به نماینده منتخب خود، امروز صحنه‌های زیبایی از مشارکت آنان را در سرنوشت خود و کشورشان در دیار علویان رقم زد.

 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رأس ساعت ۸ صبح در بیش از 2500 شعب اخذ رأی استان گیلان آغاز شد و براساس گزارش خبرنگار فارس در این استتان، مشارکت مردم بسیار مطلوب ارزیابی شده است به نحویی که رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به حضور پررنگ بانوان در انتخابات تاکنون گفت: حدود 300 هزار نفر از گیلانیان باگذشت بیش از سه ساعت از آغاز انتخابات رأی خود را به داخل صندوق رأی انداخته‌اند.

در استان کرمانشاه رقابت بین 163 نامزد انتخابات مجلس از صبح امروز شروع شده است و مردم از همان ساعات اولیه رای‌گیری مشتاقانه پای صندوق‌های رای رفته‌اند تا 8 نماینده خود را راهی بهارستان کنند.

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از انداختن رای خود به صندوق، به خبرنگار فارس گفت: در دور افتاده‌ترین نقاط استان کرمانشاه پلیس برای برقراری امنیت حضور دارد تا همه مردم بتوانند با خیالی آسوده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و در آینده کشور سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار فارس از کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان در 3 حوزه انتخابیه از صبح امروز برای انتخاب 3 نماینده استان پای صندوق‌های رأی آمدند. از همه حوزه‌های انتخابیه و شعب رأی در سراسر استان خبر می‌رسد که مردم در همین ساعات اولیه حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی داشته‌‌اند.

 طبق گفته استاندار لرستان تا ساعت 12 ظهر 202 هزار تعرفه رای‌گیری در شعب استان استفاده شده است.خادمی با اشاره به حضور پرشور مردم استان در شعب اخذ رای، افزود: از همان ابتدای صبح رای‌گیری در تمامی شعب استان آغاز شده و فعالیت در روستاهای صعب العبور و مناطق دوردست در حال انجام است.

مردم استان البرز از همان لحظات اولیه صبح امروز به پای صندوق‌های رأی آمدند تا در نخستین دقایق رأی اول وقت خود را به صندوق‌ها بیندازند. این انتخابات اولین انتخابات گام دوم انقلاب است و مردم ایران سرنوشت کرسی های مجلس را برای تصمیم گیری در موضوعات کلان کشور و پیگیری مشکلات مردم استان ها برای 4 سال به نمایندگان منتخب خود خواهند سپرد.

با گذشت کمتر از یک ساعت از آغاز رای‌گیری برخی شعب اخذ رای در استان البرز شاهد صف‌های طولانی و حضور پرشور مردم بود و هر لحظه بر تعداد جمعیت افزوده می‌شود، مسوولان نیز در صفوف مردمی حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

در استان تهران هنوز دقایق زیادی از ساعت ۸ صبح و شروع انتخابات نگذشته بود که مردم به سمت محل‌های اخذ رای آمدند و مثل انتخابات سال‌های گذشته صف های طولانی در این محل‌ها تشکیل شد.

استاندار تهران مشارکت مردم در انتخابات امروز را خوب ارزیابی کرد و گفت: شاهد حضور پرشور مردم در ساعات ابتدایی انتخابات هستیم و تا ظهر امروز حدود نیم میلیون نفر رأی داده‌اند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در اردبیل، در این استان ۸۵ کاندیدا در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل برای کسب ۷کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند  تاکنون مشارکت مردم در امر انتخابات مطلوب بوده به نحوی که رئیس ستاد انتخابات   استان اردبیل با اشاره به حضور باشکوه مردم اردبیل در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: تا ساعت 18 امروز رای‌گیری ادامه خواهد داشت اما با توجه به استقبال مردم، در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.

همچنین طبق گزارش خبرنگاران اعزامی خبرگزاری فارس، در استان چهارمحال و بختیاری صفوف رای‌گیری طولانی برقرار است در برخی از حوزه‌ها مانند مدرسه کیانی در چهارراه اداره برق و حسینیه اعظم شهرکرد ترافیک نسبتا بالایی وجود دارد و تا این لحظه صفوف طولانی تشکیل شده است.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری درباره مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: طبق گزارشاتی که تا این لحظه از سراسر استان رسیده بیانگر مشارکت بالای مردم نسبت به دوره‌های گذشته است و احتمال می‌دهم امروز مردم رکورد جدیدی را در کارنامه پرافتخار سیاسی خود ثبت کنند.

 

مردم شهرهای مختلف هرمزگان حتی مردم سیل‌زده جاسک و بشاگرد از اولین دقایق صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای، مهیای خلق حماسه بزرگ دوم اسفند شده‌اند.

خبرنگاران فارس در سراسر هرمزگان و جزایر طلایی آن آخرین اخبار و گزارشات خود از حماسه حضور مردم را لحظه به لحظه روایت می‌کنند و براساس این گزارشات کار اخذ رای از مردم حتی در مناطق سیل زده بدون هیچ مشکلی در جریان است.

فارسی‌ها امروز از بین ۲۵۱ نامزدی که درعرصه رقابت انتخاباتی حضور دارند ۱۸ نفر را برای دوره یازدهم فعالیت مجلس شورای اسلامی راهی بهارستان می‌کنند. مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس امروز هم‌دل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا با حضور پرشور و حماسی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ دندان‌شکنی را به دشمنان نظام و انقلاب دهند.

مردم و مسئولان خراسان شمالی از قومیت‌های مختلف در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری در شعب اخذ رای استان حاضر شدند و آراء خود را به صندوق‌ها ریختند.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی درباره انتخابات امروز گفت: طی ساعات نخست امروز بالغ بر 60 هزار رأی در صندوق‌های انتخابات استان انداخته‌شده است که این میزان از مشارکت مردم استان از میانگین کشور بالاتر است.

مردم ولایت‌مدار آذربایجان‌غربی نیز امروز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند. تعداد صندوق‌های رای این دوره انتخابات نسبت به دوره قبل رشد ۳ درصدی داشته و از مجموع صندوق ها، ۷ صندوق متعلق به اقلیت های دینی است که 6 صندوق در ارومیه و یک صندوق نیزدر سلماس مستقر می‌شود.

مردم خراسان‌جنوبی نیز از همان لحظات اولیه با حضور خود در صف‌های رأی‌گیری صحنه‌های پرشوری را خلق کردند. رأی‌اولی‌ها نیز در خراسان‌جنوبی امروز آماده خلق یک حماسه سیاسی هستند، آن‌ها می‌دانند که اگر مجاهدانی برای حفظ نظام تا پای جان ایستادگی کردند، امروز تکلیفشان از جنس غرورآفرینی و عزتمندی برای ایران اسلامی و نظام مقدس آن در پای صندوق‌های رأی است.

هم اکنون حدود 3 ساعت از آغاز رأی‌گیری در شهرستان بیرجند مرکز استان گذشته اما به روایت تصاویر جمعیت حاضر برای رأی دادن هر لحظه در حال بیشتر شدن است.

پس از ماه‌ها تلاش و انتظار زمان رای‌گیری از مردم برای انتخاب نماینده استان زنجان در بهارستان آغاز شد تا اهالی دیار شهید شهریاری موکلان خود را برای چهار سال آینده در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

براساس گزارش خبرنگار فارس در زنجان، مردم استان زنجان امروز در از میان 90 نامزد حاضر در عرصه رقابت‌ها 5 نفر را با رای خود راهی مجلس خواهند کرد. نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همواره وفادار بوده و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور داشتند، گفت: از حضور پر رنگ رسانه‌ها که منعکس‌کننده وفاداری مردم در پای صندوق‌های رای هستند، تقدیر می‌کنم.

در استان ایلام نیز همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح به منظور شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به مراکز رای گیری مراجعه کردند. در این راستا محمد نوذری رئیس ستاد انتخابات در ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: تا این لحظه بیش از 20 درصد از مردم استان در یازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: تا ساعت 14 امروز بیش از 90 هزار نفر از مردم استان به پای صندوق رای رفته‌اند که این آمار در حال افزایش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها