فرمانده سپاه مراغه:

افراد مدعی انقلابی گری باید شبانه روز مجاهدت کنند

فرمانده سپاه مراغه گفت: در نظر مردم عیار مدیر انقلابی بودن تلاش ها و مجاهدت های سردار حاج قاسم سلیمانی است و افرادی که ادعای انقلابی گری دارند باید شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت باشند.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰

به گزار خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در دیدار با نماینده منتخب مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات دوم اسفند ماه نشان داد که مردم پای انقلاب و آرمان های آن هستند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های بزرگ حاج قاسم سلیمانی کار را برای مسئولان کشور سخت کرده است، ادامه دا: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی طراز انقلابی گری و مجاهدانه کار کردن در دیدگاه مردم فرق کرده است.

رشیدی اضافه کرد: در نظر مردم عیار مدیر انقلابی بودن تلاش ها و مجاهدت های سردار حاج قاسم سلیمانی است و افرادی که ادعای انقلابی گری دارند باید شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت باشند.

فرمانده سپاه مراغه ابراز امیدواری کرد: عملکرد نمایندگان آینده  مجلس را به جایگاه اصلی و در طراز انقلاب اسلامی برساند.

رشیدی به ضرورت توسعه و پیشرفت شهرستان مراغه اشاره ای کرد و گفت: مراغه سوابق تاریخی و فرهنگی زیادی در طول تاریخ دارد ولی متاسفانه در شرایط فعلی از جایگاه اصلی خود عقب افتاده است.

وی بیان کرد: مردم مراغه و عجبشیر انتظار دارند نماینده منتخبشان بهبود وضعیت این دو شهرستان را با مشورت متخصصان و کارشناسان در اولویت اول کارهای نمایندگی خود قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها