خبرهای داغ:
شهردار قم

شهرداری قم در آماده باش کامل برای مقابله با کرونا است

سقائیان نژاد گفت:تمام توان مدیریت شهری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در قم به حالت آماده‌باش در آمده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۸۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم آموزش کارکنان شهرداری از جمله کارگران فضای سبز و خدمات شهری و پاکبانان شهر قم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار را یادآور شد و گفت: لوازم بهداشتی مورد نیاز از جمله ماسک و دستکش به تعداد کافی تهیه و از طریق مناطق و نواحی شهرداری قم در اختیار کارگران و پاکبانان قرار گرفته است.

شهردار قم ارائه آموزش‌های شهروندی با استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی و اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات شهرداری قم عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های مختلف تبلیغات شهری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به این مهم اختصاص یافته است و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی نیز برای آشنایی و شناخت شهروندان از ویروس کرونا در دست اجراست.

سقائیان نژاد در ادامه همکاری و تعامل با نهاد‌های استانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل مدیریت بحران و اداره کل پدافند غیرعامل را از دیگر اقدامات شهرداری قم در این زمینه دانست و ادامه داد: در صورت نیاز تمامی امکانات شهرداری قم در مجموعه ستاد، سازمان‌های تابعه و مناطق هشتگانه با آمادگی کامل در اختیار مجموعه استان قرار خواهد گرفت.

شهردار قم با تأکید بر لزوم ادامه فعالیت‌های اجرایی، عمرانی و خدماتی شهرداری در حوزه‌های مختلف، افزود: روند اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی در سطح شهر دچار اخلال نخواهد شد و این پروژه‌ها طبق برنامه‌ی زمان‌بندی اجرا خواهند شد و همچنین فعالیت‌های خدمات شهری نیز طبق روال گذشته و با تأکید ویژه بر رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی را برای خدمت‌رسانی به شهروندان و سرویس‌دهی در سطح شهر، بیان کرد: پاکسازی، شستشو و ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی به صورت مستمر انجام می‌گیرد و تمهیدات لازم برای آموزش رانندگان تاکسی و رعایت نکات بهداشتی در این ناوگان نیز توسط سازمان تاکسیرانی انجام گرفته است.

شهردارقم در پایان اعلام کرد: شهرداری قم تا اتمام شرایط ویژه و حساس کنونی در خصوص شیوع بیماری کرونا، ضمن آماده‌باش کامل، با تمام توان و ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و همکاری‌های لازم را با نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این خصوص خواهد داشت.

انتهای پیام
ارسال نظرات