خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مجلس قوی، مجلسی است که ولایت مدار باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با قدردانی از حضور چشمگیر و انتخاب مطلوب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس قوی، مجلسی است که پشتیبان ولایت باشد.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۵۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه مردم، مرید مدیران انقلابی و جهادی هستند، اظهار داشت: مردم در این انتخابات، کسانی را که جهادی عمل نکرده بودند، پس زدند و کاندیداهای منتخب نیز اگر جهادی عمل نکرده و گرهی از مشکلات مردم باز نکنند، سرنوشتی همچون آنان خواهند داشت.

   وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در کشور، بیان کرد: از نمایندگان جدید انتظار می رود با گوش جان سپردن به فرامین و رهنمودهای رهبری، گامهای مثبتی در جهت رفع مشکلات کشور بردارند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، تلاش های بی وقفه، یاوه سرایی ها و توطئه های برنامه ریزی شده و دقیق دشمن برای کمرنگ کردن و کمرنگ جلوه دادن حضور مردمی در انتخابات را یادآور شد و اظهار خرسندی کرد: علارغم همه این توطئه های دشمنان خارجی و منافقان داخلی و با وجود شیوع بیماری کرونا در کشور، ملت ایران با حضور گسترده خود نشان داد که با آگاهی و بصیرت تمام، همواره لبیک گوی فرامین ولی امر مسلمین است و این حضور تجدید میثاقی مجدد با امام(ره) و شهدا و خون تازه به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ولادت امام محمدباقر(ع) به توبه و استغفار زیاد و روزه توصیه کرد و با اشاره به اهمیت و شرافت عظیم این ماه در نزد خدا، تاکید کرد: این ماه فرصتی است برای تحکیم ارتباط معنوی با مبدا و معاد هستی، سعی کنیم تا تغییراتی اساسی در خود ایجاد کرده و فرصت و ثواب انس با خدا را از دست ندهیم.     

   همایش بصیرت افزایی و گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها