مکان دائمی برای اسکان زوار مرقد شهید قاسم سلیمانی در کرمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان گفت: مکان اسکان دائمی برای زائران مرقد مطهر شهید قاسم سلیمانی؛ کنگره سرداران شهید واقع در خیابان مصلی جنب موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۱۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سیاوش مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان در خصوص اسکان مسافران نوروزی و زائران مرقد مطهر شهید قاسم سلیمانی به خبرنگار ما گفت: مکان اسکان دائمی برای زائران مرقد مطهر شهید قاسم سلیمانی؛ کنگره سرداران شهید واقع در خیابان مصلی جنب موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسئولیت اسکان بر عهده آقای افشار با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۴۳۱۹۷۵ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: همچنین دو خط آزاد به شماره های  ۳۲۷۳۵۷۰۱_ ۰۳۴ الی ۲ پاسخگوی مردم است البته خطوط آزاد از بعد از ساعت اداری یعنی از ساعت ۲ بعداز ظهر بر روی پیغام گیر است.

مسلمی تاکید کرد: در صورت پیغام گیر بودن خطوط ، افراد می توانند پیغام و شماره خود را اعلام کنند تا همکاران در فرصت مناسب با آنان تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: شماره پیامکی ۳۰۰۰۶۲۶۴ و فکس ۰۳۴۳۲۷۱۷۷۱۲ نیز جهت ارتباط با زائران  و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان افزود: برای اسکان زوار و مسافران عید نوروز چندین مکان دیگر در نظر گرفته شده است ضمن آن که با آموزش و پرورش در حال رایزنی هستیم تا تعدادی از مدارس را در تعطیلی های ایام نوروز جهت اسکان زائران و مسافران نوروزی در اختیار بگیریم تا از این طریق زوار بتوانند بدون دغدغه در مراکز زیارتی کرمان حضور یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار