فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

آمریکا هنوز درک درستی از مقاومت ندارد/ حاج قاسم ۲۰ سال به صورت سریالی شکست را به دشمنان هدیه داد

سردار حسن حسن زاده گفت: یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا برای مراقبت از مسیر انقلاب اسلامی ضروری است و این مقوله مهم همیشه باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن‌زاده  ابراز داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نماد انقلاب است که با خونش نهال انقلاب را حیاتی دوباره بخشید و مردم را در پای بندی به انقلاب اسلامی مصمم‌تر کرد.

وی اظهار داشت: این که دشمن می‌گوید حاضر به مذاکره هستیم نشان می‌دهد درک درستی از مقاومت ندارد.

حسن‌زاده افزود: حاج قاسم سلیمانی ۲۰ سال پیاپی به صورت سریالی شکست را به دشمنان هدیه داد و دشمن از هراس، او را به صورت ناجوانمرانه به شهادت رساند.

وی بیان کرد: دشمن در این گمان بود در صورت نبود سردار سلیمانی معامله قرن به ثمر می‌نشیند اما دشمنان باید بدانند افراد در مکتب انقلاب و اسلام رشد یافتند و راه سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند و دشمن رنگ پیروزی نخواهد دید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: حضور ۳۰ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به جهان ثابت کرد انقلاب زنده و دارای محبوبیت بین ملت است و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشت.

وی با اشاره به حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، افزود: در این حمله آمریکا نتوانست غلطی کند و کوچکترین پاسخی دهد و ایران نشان داد موشک نقطه زن دارد.

وی اضافه کرد: تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش یوم الله بود و اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.

حسن‌زاده ادامه داد: حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی است.

 

             

ارسال نظرات