خبرهای داغ:
فرمانده گردان بهداری تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

تشکیل کمیته مقابله با کرونا ویروس در تیپ انصارالحسین(ع) همدان

فرمانده گردان بهداری تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: آموزش‌ها و توجیهات لازم انجام و کمیته مقابله با کرونا ویروس در سطح یگان تشکیل شده و تصمیمات لازم برای پیشگیری از این بیماری اخذ شده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۸۱۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

تشکیل کمیته مقابله با کرونا ویروس در تیپ انصارالحسین(ع) همدانسرهنگ پاسدار علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه اقدامات لازم و پیشگیرانه برای مقابله با کرونا ویروس در تیپ انصارالحسین(ع) همدان انجام گرفته است، اظهار داشت: هیچ مورد مشکوک و نگرانی در زمینه کرونا ویروس در سطح یگان و پادگان امام حسین(ع) همدان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: آموزش‌ها و توجیهات لازم انجام و کمیته مقابله با این بیماری در سطح یگان تشکیل شده و تصمیمات لازم برای پیشگیری از این بیماری اخذ شده است.

فرمانده گردان بهداری تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: شایعاتی که در مورد آسایشگاه های سربازان در پادگان‌ها مطرح می‌شود کذب بوده و در راستای وارد کردن آسیب‌های فکری و امنیتی است.

وی بیان کرد: آسایشگاه‌ها و مراکز تجمع پادگان تحت اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی خواهد بود و نسبت به حتی کوچک‌ترین علامت سرماخوردگی در بین کارکنان سربازان حساس خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات