خبرهای داغ:
۱۰ هزار بانوی فعال فرهنگی - اجتماعی کشومان با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک به کنترل کرونا در ایران اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج ؛ 10هزار بانوی فعال فرهنگی - اجتماعی کشومان با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک به کنترل کرونا در ایران اعلام کردند. در این بیانیه آمده است: « ۱۰هزار نفر از زنان فعال عرصه فرهنگی – اجتماعی ضمن پاسداشت این مجاهدت عظیم و قدردانی از پاسداران حریم سلامت، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در این جهاد مقدس در کلیه امور امدادی و خدماتی .. در سراسر کشور اعلام می نماییم.»

« بسمه تعالی »

پزشکان، پرستاران، بقیه عوامل درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی سبیل الله هستند؛ این کاری که امروز اینها می کنند جهاد فی سبیل الله است و ارزش خیلی بالایی دارد. ( امام خامنه ای)

بروز بیماری های واگیردار، همواره برای انسان ها رعب و وحشت به همراه داشته است اما آنچه امید را در جان مردم ساری و جاری می کند این است که با گذشت زمان آگاهی، دانش و تجربه تیم های پزشکی کشور در مورد این قبیل بیماری ها افزایش پیدا کرده و با توکل به خدا می توانند بر آن فائق آیند.

از آن مهمتر، همدلی و همراهی همه مردم با گرفتاری ها و آزمایشات الهی است. تاریخ ایران عزیزمان، مشحون از فداکاری فرزندان غیور و شجاعی است که هر زمان، در هر نقطه ایی از کشور که با بحرانی رو برو شده است شجاعانه و با تمام قدرت برای حفظ این آب و خاک و خدمت به مردم از جان و مال و بهترین عزیزان خود گذشته اند.

امروز هم در صحنه دیگری، افسران دلیر سلامت به مثابه مجاهدان فی سبیل الله با همه قدرت و توان خود با ایثارسلامتی و جان شان و تحمل دوری از خانواده شان به مقابله با این بیماری برخاسته و از سلامتی مردم شریف ایران محافظت می کنند.

۱۰هزار نفر از زنان فعال عرصه فرهنگی – اجتماعی ضمن پاسداشت این مجاهدت عظیم و قدردانی از پاسداران حریم سلامت، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در این جهاد مقدس در کلیه امور امدادی و خدماتی .. در سراسر کشور اعلام می نماییم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون مجاهدان عرصه سلامت را مسئلت نموده و برای خانواده های صبورشان سلامتی و پاداش عظیم را در تحمل و رنج دوری از عزیزان شان را خواستاریم.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات