خبرگزاری بسیج: این روزها کسانی که دغدغه دیگران را دارند به نوعی تلاش می کنند تا مردم را از ابتلا به ویروس کرونا دور نگه دارند. از جمله این هنرمند عزیز کشورمان که با طراحی «کپسول آنتی کرونا» و برای تشکر از کادر درمانی کشور از هموطنان خواسته است که هم در منزل بمانند و هم در راستای تقدیر از خدمات کادر پزشکی، پرستاری و کلیه پرسنل مراکز درمانی، طرح (سیمرغ سپید سپاس) را به عنوان تصویر پروفايل های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۲۴۳۶۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

خبرگزاری بسیج: این روزها کسانی که دغدغه دیگران را دارند به نوعی تلاش می کنند تا مردم را از ابتلا به ویروس کرونا دور نگه دارند. از جمله این هنرمند عزیز کشورمان که با طراحی «کپسول آنتی کرونا» و برای تشکر از کادر درمانی  کشور از هموطنان خواسته است که هم در منزل بمانند و هم  در راستای تقدیر از خدمات کادر پزشکی، پرستاری و کلیه پرسنل مراکز درمانی، طرح (سیمرغ سپید سپاس) را به عنوان تصویر پروفايل های خود قرار دهند.  

رضا مافی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد نیز از اجرای آثار هنرمندان این شهرستان در راستای شکست ویروس کرونا خبر داد و گفت: با توجه  به اخبار مثبت و منفی بسیاری که بعد از ورود ویروس کرونا به کشور منتشر شد؛ از یک سو ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی  جامعه پزشکی و پرستاری به مردم امید و نشاط می داد؛ اما از سوی دیگر سوء استفاده عده ای دلال و فرصت طلب، فضای کشور را ملتهب کرد. لذا برای ایجاد امید در مردم، در جلسه کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد که با سرهنگ جهانی نژاد فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد، جامعه هنرمندان شهرستان ملارد متعهد شدند توانایی خود را در تخصص های مختلف هنری به کار بگیرند تا روحیه مردم را با آثار هنری خودمان بالاتر ببریم. همچنین تلاش پزشکان و پرستاران را که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند برجسته تر نشان دهیم و قدردان جامعه پزشکی کشور عزیزمان ایران باشیم.

مافی ادامه داد: ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت و همچون گذشته در جبهه جنگ نرم استوار خواهیم ماند.

ارسال نظرات