«جهش تولید» مستلزم کار و تلاش مضاعف است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نام گذاری امسال به عنوان «جهش تولید» و رسیدن به این جهش مستلزم کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر است.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۳۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان ضمن تبریک عید باستانی نوروز و تبریک مبعث حضرت رسول (ص) بیان کرد: شروع سال نو با نام باب الحوائج که گره گشای کارها بوده است و همچنین در فروردین ماه اعیاد بزرگی مثل مبعث پیامبر عظیم الشان (ص) و میلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل (ع) را داریم و این نشان دهنده این است که بهار طبیعت و بهار دل‌ها باید ملازم هم باشند و همانگونه که طبیعت روبه سرسبزی می‌رود، درون ماهم باید رو به تازگی و بهاری شدن داشته باشد و این در صورتی میسر است که انسان توجه به مبدا و معاد داشته باشد.

 

وی افزود: کسی که می‌خواهد به قله ایمان برسد، مطابق با حدیث پیامبر اکرم (ص) باید از بلندی آرزوهای مادی دوری کند و دوم اینکه باید بر نفس غلبه کنیم که غلبه بر نفس موجب تازگی دل می‌شود، چنانچه این دو مورد صورت پذیرفت، هر روز برای انسان عید و نوروز است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به به عنوان سال «جهش تولید» عنوان کرد: نام گذاری امسال به عنوان جهش تولید و رسیدن به این جهش مستلزم کار و تلاش مضاعف با برنامه ریزی دقیق و مستمر است.

 

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: ما باید همه امکانات را برای این جهش بسیج کنیم، همانگونه که مردم و مسئولین برای مدیریت خسارات سیل و همچنین مقابله با ویروس کرونا بسیج شده‌اند، برای جهش تولید هم باید بسیج شویم و در طول سال با برنامه ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار بدهیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت خیرین اظهار داشت: استفاده از ظرفیت عظیم خیرین استانی و کشوری می‌تواند تا حد بسیار زیادی ما را در رسیدن به چشم اندازششم توسعه یاری کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطر نشان‌کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تا کنون از یک دهم ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شده است و چنانچه از تمام این ظرفیت‌ها استفاده شود، جهش تولید و رفع موانع توسعه کشور خیلی آسان و در دسترس خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار