مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج دانشجویی در مناطق محروم استان بیش از چهار هزار بسته بهداشتی و بیش از 500 بسته معیشتی حمایتی توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۷۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا سلطان زاده  با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: بسیج  دانشجویی استان از همان روزهای اول در کنار بسیج محلات بوده و در ضد عفونی کردن معابر، مکان‌های عمومی و خیابانی و دوخت ماسک و توزیع ماسک حضور فعالی داشت.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی با ساماندهی بیش از 47 گروه جهادی در دانشگاه‌های استان، نقش محوری در کنار بسیج محلات برای مبارزه با کرونا ایفا کرده است.

سلطان زاده در تشریح فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز به همراه بسیج اساتید 11 هزار ژل دست تأمین کرده بودند و در سایر دانشگاه‌ها نیز فعالیت‌های جهادی تداوم دارد.

سلطان راده گفت: بسیج دانشجویی در مناطق محروم استان بیش از 4 هزار بسته بهداشتی و بیش از 500 بسته معیشتی حمایتی توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به صورت نقطه‌ای ایستگاه‌های اتوبوس، دستگاه‌های خود پرداز بانک‌ها را ضد عفونی کرده‌اند.

ارسال نظرات