خبرهای داغ:
جانشین دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهلبیت (س) خبر داد:

اغاز عملیات مشترک ضدعفونی منازل و معابر قم از فردا

ولدان گفت: در قالب این عملیات، منازل و معابر بیش از چهل نقطه از قبل شناسایی شده که بیشتر در معرض شیوع ویروس کرونا هستند ضدعفونی و پاکسازی از ویروس میشوند.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۸۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،ولدان جانشین دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهلبیت در پایان نشست دیشب اعضای این قرارگاه، از اغاز عملیات مشترک با مشارکت مردم و نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، منازل و معابر بیش از چهل نقطه از قبل شناسایی شده که بیشتر در معرض شیوع ویروس کرونا هستند ضدعفونی و پاکسازی از ویروس میشوند.

همچنین در این نشست که مدیران، معاونین و نمایندگان ۹ مجموعه فرهنگی استان ازجمله سپاه، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و سازمان صداوسیما حضور داشتند در خصوص نحوه توزیع مناسب اقلام بسته سلامت به خانواده‌های مبتلا و درگیر این ویروس بحث و تبادل نظر شد.

اقایان امیرابادی و زاکانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز امیدواری کردند و گفتند: با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و پیش بینی و تمهیدات مدبرانه همه مسؤلین شاهد قطع کامل و هرچه سریعتر زنجیره شیوع این ویروس در کشور بویژه در استان قم باشیم.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات