خبرهای داغ:
شهرستان املش

نرگس و کوثر کوچک ترین اعضای افتخاری گروه جهادی مدافعان حریم حضرت زینب(س)

روحیه بسیجی و ایثارگری سن و سال نمی شناسد . نرگس خانم ۷ساله و کوثر خانم ۵ ساله ثابت کردند که چیزی جز داشتن روحیه ایثارگری نمیتواند کسی را پای کار بیاورد .
کد خبر: ۹۲۲۷۴۵۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،این دو دختر نونهال کوچکترین اعضای گروه جهادی مدافعان حریم حضرت زینب(س)از حوزه فاطمه الزهرا(س)سپاه ناحیه املش با شعار #ماکرونا_را_شکست_میدهیم داوطلبانه اقلام بهداشتی که از طرف حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) تهیه می شود را بارعایت کامل موازین بهداشتی بسته بندی می کنند.

سرپرست حوزه فاطمه الزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شرایط کنونی جامعه اظهار داشت: خواهران ما همیشه وظیفه و تکلیف خود را خدمت رسانی به مردم می دانند حتی بعضی از آنان علیرغم داشتن سن پایین در این عرصه‌ها حضور دارند، اموری همچون بسته بندی دستکش و ماسک برای توزیع در بین عموم مردم را انجام می دهند.
وی بیان کرد: این دو دختر نونهال با رعایت کامل اصول بهداشتی در این کار شرکت کردند و به طور مرتب ضدعفونی دست ها را انجام می دادند و در حین کار ذکر صلوات و قرآن را می خوانندوتاروز چهارم فروردین توانسته اند شش هزار و پانصد بسته ماسک و دستکش جهت توزیع آماده نمایند.

طنین یاس

ارسال نظرات