خبرهای داغ:
یادداشت؛

خدمت؛ مشق دلدادگی هیئتی ها برای حسین(ع)

جوانان هیئتی، انقلابی و بسیجی همیشه پای کارند در مسیر سیدلشهدا(ع)، مسیری که امام حسین(ع) از کربلا ترسیم کرد تا کشتی نجات همه آزادگان باشد و امروز این جوانان کمر همت بسته اند برای خدمت به مردم با مهار کرونا.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۴۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شب است و عده ای جوان در تاریکی آن چنان در تکاپو هستند برای دیگران که یک آن، دوران جبهه از میان اندک شنیده ها و دیده هایم در ذهن متبادر می شود، جوانانی که بی هیچ آرم و نشانی گرم خدمت هستند آن هم با ضد عفونی محلات.

نزدیک تر می روم و از اسم و رسم و ارگانشان جویا می شوم، می گویند فرزند مردم هستیم و خادم مردم، اسم و رسم ما خدمت است، امید که بتوانیم خوب انجام دهیم.

سن و سالشان نزدیک به هم است، در میانشان روحانی هم دارند، لباس خدمت بر تن کرده اند و مواد ضد عفونی بر دوش انداخته اند، تا محلات را نه، تک تک خانه ها را از وجود ویروس منحوس کرونا پاک کنند.

جوانانی که اهالی محل می گویند، بچه های هیئت هستند، بچه هایی که عشق دلدادگی حسین(ع) را با چنین ایثاری در کوچه پس کوچه های تبریز مشق می کنند، مگر نه اینکه عشق همیشه دلیل راه است برای پیمودن.

جوانان هیئتی، انقلابی و بسیجی همیشه پای کارند در مسیر سیدلشهدا(ع)، مسیری که امام حسین(ع) از کربلا ترسیم کرد تا کشتی نجات همه آزادگان باشد و امروز این جوانان کمر همت بسته اند برای خدمت به مردم با مهار کرونا.

تلاش می کنم بیشتر از کار و بارشان بپرسم و از انگیزه شان برای این کار، ولی هیچ کدام حاضر به گفتن نیستند، می گویند خدمت گفتن ندارد، نیاز کنونی کشور این گونه خدمت است و تا جان در بدن داریم در این راه تلاش خواهیم کرد.

یکی از آشنایان این جوانان می گوید: این جوانان هر روز پس از اذان ظهر و عصر آماده می شوند و محلات منطقه را سم پاشی و ضد عفونی می کنند تا ساعت یک و دو بامداد و گاهی تا اذان صبح، حتی برای آغاز تحویل سال نو، نیم ساعت مانده کار را تمام کردند و رفتند خانه هایشان.

سخت در خودم فرو می روم، سخن امام خامنه ای در ذهنم نقش می بندد که اگر پایش بیفتد جوانان امروز همانند جوانان دوران دفاع مقدس نقش آفرین خواهند بود.

به راستی که اکنون جنگ، جنگ بیولوژیک است به فرموده آقا، جوانان در هر لباسی درس ایثار و از جان گذشتگی امام حسین(ع) را در کربلای امروز مشق می کنند از پرستار و دکتر گرفته تا بسیجی و هیئتی تا بگویند کل «یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، تا بگویند عشق حسین(ع) اکر باشد مسیر دلدادگی همیشه باز است برای خدمت و دفاع چونان سردار دل ها، شهید سلیمانی.

رقیه غلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها