خبرهای داغ:
مراسم افتتاح عملیات ضدعفونی محدوده حوزه مقاومت شهید ابراهیمی با حضور گروه‌های مقاومت حشد شعبی، طلاب جهادی و بسیجیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۰۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه ضدعفونی محله‌ها به همت بسیجیان پایگاه شهید بروجردی حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی و با همکاری نمایندگی الحشد الشعبی عراق در استان قم در محل سالن ورزشی شهید ابراهیمی با حضور جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و طلاب و بسیجیان برگزار گردید.

در این مراسم حیدر الفراتی نماینده حشد شعبی عراق در قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در قرآن تاکید شده بر جهاد در راه خدا که هم اکنون مبارزه با کرونا نیز یک نوع جهاد است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی گفت: حضور طلاب در قم که کار‌های مختلفی را بعنوان جهاد انجام میدهند از جمله کمک به بیماران در بیمارستان ها، ضدعفونی محله ها، خرید مایحتاج مردم و غسل و کفن اموات در بهشت معصومه (س) خدمت رسانی می‌کنند.

در ادامه امیر جعفری فرمانده ناحیه در سخنانی گفت: ضمن عرض تبریک
اعیاد شعبانیه خدمت همسنگران، حضور بسیجیان و گرو‌هایی جهادی، جهادگران اسلامند و هر زمان که ضعفی وجود داشته با حضور بسیجیان آن ضعف برطرف شده است.

فرمانده ناحیه گفت: بسیجیان با حضور خود بدون هیچ چشم داشتی اقدام به خدمت رسانی نموده و با حضورشان در منازل بیماران کرونایی اقدام به ضدعفونی و دلجویی می‌نمایند.

بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی و پایگاه شهید بروجردی با حضور خود و اقدام به تهیه بسته‌های ارزاق و معیشتی و نیز وسایل فکری و سرگرمی، بسته‌های ضدعفونی و توزیع آن بین اقشار از آلام مردم می‌کاهند.

لازم به ذکر است ایستگاه سلامت در میدان بسیج احداث شده که ۱۰۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی بین اقشار مردم توزیع میگردد.
 
انتهای پیام/جهاندیده
ارسال نظرات
پر بیننده ها