ملایری از پاسداران به‌عنوان بازوان قدرتمند نظام و انقلاب نام برد و گفت: پاسداران توانسته‌اند در طول تاریخ انقلاب اسلامی مانند دژ مستحکمی در برابر دشمنان و توطئه‌ها بایستند.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۳۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، ملایری فرماندار میامی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه سپاه پاسداران پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت‌مدار برای کشور است، گفت: سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن همچون دژی محکم توانسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر نفوذ بیگانگان و دشمنان و تهدیداتشان مراقبت و حفاظت کند.
او بابیان اینکه پاسداران انقلاب به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی و انقلاب هستند، افزود: پاسداران همواره با گام‌های استوار در مقابله با دشمنان انقلاب و مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جانانه ایستاده و از کیان و شرف این کشور و ملت دفاع کرده‌اند.
فرماندار میامی ضمن بیان اینکه پاسداران در طول تاریخ در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند بین وفاق مردم، دولت و سپاه خدشه وارد کند، گفت: گفته‌های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی‌کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روزافزون‌تر می‌کند.
ملایری با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها تلاش دارند با همکاری لازم موجب انقطاع شیوع و مانع آلودگی بیش از پیش مردم به این ویروس شوند و در این مسیر نقش سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امیدواریم با همکاری همه دلسوزان بتوانیم هرچه سریع‌تر از بحران ویروس کرونا عبور کنیم.
انتهای پیام / ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها