فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) سپاه شبستر گفت: این رزمایش از روز چهارشنبه گذشته در آذربایجان شرقی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۴۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در رزمایش دفاع بیولوژیک شهرستان میانه اظهار داشت: عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی همزمان با نیروهای زمینی سپاه در سراسر کشور، در آذربایجانشرقی نیز آغاز شده است، در برخی از شهرهای استان اجرا شده و با توجه به شرایط جوی موجود، هنوز نتوانسته ایم این رزمایش را در برخی دیگر از شهرهای آلوده استان اجرا نماییم.

   وی با بیان اینکه با اجرای این طرح امید است که قدم بزرگی در راه مقابله با بیماری کرونا برداشته شود، بیان کرد: تا ضدعفونی کامل معابر و اماکن عمومی شهرهای آلوده استان، رزمایش همچنان ادامه خواهد یافت.

   فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) شبستر افزود: این رزمایش به نام شهدای مدافع سلامت در سراسر کشور اجرایی شده است و در استان ما نیز با بکارگیری بیش از 25 دستگاه خودروهای سبک و سنگین در حال اجراست.

   محمدی در پایان از همکاری های شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی در عملیاتی شدن این رزمایش تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات