منتخب مردم بردسکن در مجلس یازدهم:

شعار کرونا را شکست می‌دهیم تنها با ماندن در خانه قابل اجرا است

منتخب مردم بردسکن در مجلس یازدهم تاکید کرد: کرونا را که نمی‌توانیم در بیمارستان‌ها شکست دهیم بلکه با ماندن در خانه می‌توانیم این شعار را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۱۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام جواد نیک بین در جمع مسئولین و بسیج مردمی مقابله با کرونا شهر انابد  گفت: کرونا را که نمی‌توانیم در بیمارستان‌ها شکست دهیم بلکه با ماندن در خانه می‌توانیم این شعار را عملیاتی کنیم.
 
وی از حضور در صحنه مسئولین و گروه‌های مردمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: هرکجا که کار‌ها را به مردم واگذار کرده ایم موفق شده ایم و در بحث بیماری کرونا حقیقتا همه مدیران و پویش‌های مردمی در کنار هم قرار گرفتند و با یک انسجام و هم گرایی هر کسی با محوریت قرارگاه جهادی بهداشت فعالیت می‌کنند و اقدامات انجام شده قابل تحسین است.
 
منتخب مردم بردسکن عنوان کرد: عینک بدبینی را باید برداریم و با اتحاد و همدلی می‌توانیم در آینده نه چندان دور جشن شکست کرونا را در کشور برگزار کنیم.
 
وی از همت و تلاش شهرداری، شورای اسلامی، بسیج و پویش‌های مردمی در تولید ماسک و عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهر انابد و مناطق روستایی و عشایری دراین بخش تقدیر کرد و گفت: مشارکت بیش از ۷۰۰ نفری نیرو‌های مردمی در سطح بخش انابد خود بیانگر یک وفاق اجتماعی است و با جان و دل تا پاسی از شب برای حفظ و سلامتی همشهریان خود با کار جهادی درصحنه هستند.
 
وی گفت: در هر جنگی نیاز به یک فرمانده داریم که خوشبختانه با تاکیدات مقام معظم رهبری قرارگاه پدافند زیستی در سراسر کشور شکل گرفت و همه گروه‌ها و جناح‌ها و پویش‌های مردمی برای شکست با این ویروس پای کار هستند و شبانه روزی کار و تلاش می‌کنند و گام‌های خوبی برداشته شده است و در حال حاضر فرمانده جنگ با ویروس کرونا وزارت بهداشت و درمان است و باید به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان این حوزه نیزعمل کنیم.
 
حجت الاسلام نیک بین با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است و ما باید دراین ماه نیز نفس خود را ویروس زدایی کنیم و با عبادت و ادعیه و مناجات شعبانیه خودمان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.
 
وی با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد امروز همزمان در سراسر کشور گفت: اجرای این طرح در قطع انتقال زنجیره این ویروس می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد و امید است مردم در خانه بمانند که هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس از کشور باشیم.
 
وی بیان کرد: حقیقتا همه مدیران در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا لباس رزم به تن کرده اند و در کنار مردم فعالیت می‌کنند. وی سلام حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه را به مردم منطقه ترشیز ابلاغ کرد و گفت: تصاویری که از همت و تلاش مردم و مسئولان در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به سمع و نظر وی رسید از اخلاص و همدلی مردم این دیار تقدیر کرد.
 
حجت الاسلام نیک بین از مردم خواست در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت در خانه بمانند و کار را برای دستاندرکاران ستاد مبارز با کرونا به ویژه کادر پزشکی و پرستاری آسان‌تر کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها