فرمانده سپاه عجب شیر در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه عجب شیر گفت: قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) این شهرستان با اجرای طرح مطهر با حضور ۱۶۰ جهادگر بسیجی عجب شیر در راستای مقابله با ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۹۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

حیی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این گروه های جهادی در شش نقطه شهرستان و در جاده های مواصلاتی عجب شیر مستقر شدند.

وی اضافه کرد: مدافعان سلامت بسیجی با آموزش چهره به چهره مردم، توزیع پوستر، ضد عفونی دست و خودرو در میدان مبارزه با این بیماری حضور یافتند.

حیدری اضافه کرد: در این طرح بسیجیان با کمک شبکه بهداشت و درمان نکات آموزشی لازم برای قطع زنجیره ی ویروس کرونا را برای مردم یاد آور شدند.

فرمانده سپاه عجب شیر ضمن تأکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری همشهریان، خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه تا شکست کرونا در کنار مردم خواهند بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط بسیجیان شهرستان عجب شیر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: نیروهای بسیجی ضمن توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در درب منازل در زمینهٔ ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین کنترل عبور و مرور در کنار سایر ارگان‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

ارسال نظرات