فرمانده سپاه ورزقان گفت: تاکنون پنج هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع شده و مواد اولیه 45هزار ماسک نیز تامین شده و در حال تولید می باشد.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۹۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

حسن سیفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بعد از ابلاغ شکل گیری قرارگاه زیستی امام رضا(ع) و طبق مصوبات این قرارگاه ایستگاه پایش سلامت با همکاری بسیجیان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ورودی و خروجی شهر مستقر شد.

وی ادامه داد: طرح غربالگری نیز در ورزقان با مشارکت حدود 500 نفر از بسیجیان خواهر و برادر اجرا شد که خوشبختانه 100درصد جامعه هدف مورد غربالگری قرار گرفتند،

سیفی اضافه کرد: درخصوص آموزش عمومی و آگاه سازی نیز مدیریت فرهنگی و هنری سپاه ورزقان از طریق فضای مجازی و توزیع بروشور و استفاده از بلندگوهای سیار و  مساجد روستاها انجام ماموریت می کنند.

فرمانده سپاه ورزقان بیان کرد: بسیجیان ورزقان در قالب گروه های جهادی و گردان بیت المقدس به رفع آلودگی روستاها پرداخته و در سطح شهر نیز ضدعفونی معابر با همکاری شهرداری همچنان ادامه دارد.

 سیفی همچنین از راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک و تولید دوهزار ماسک خبر داد و گفت: این ماسک ها پس از ایزوله شدن توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان توزیع شده است.

 وی اضافه کرد: مواد اولیه 45000 ماسک نیز تامین شده و در حال تولید است و در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری چهار ایستگاه کنترل ورود و خروج مسافر با همکاری هلال احمر، ناجا و سپاه در حال برگزاری است.

سیفی از عموم مردم خواست همانند روزهای گذشته نسبت به رعایت توصیه های ستاد پیشگیری از کرونا اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم.

ارسال نظرات