فرزانه فراهانی گفت: پارچه ها با حمایت بسیج سازندگی در اختیار این گروه قرار گرفت که اقدام به تولید نیازهای بیمارستانی شد و تاکنون ۱۰۰۰تیکه ملحفه و ۱۰۰۰ تیکه بالش تهیه و در اختیار بیمارستان ها بصورت رایگان قرارگرفته است
کد خبر: ۹۲۲۹۵۰۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی فرزانه فراهانی مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک  گفت: راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری و مشارکت معاونت بهداشت درمان سپاه روح الله  و سازمان بسیج مداحان استان انجام شد  

وی افزود :جهادگران این گروه با ۱۲ چرخ خیاطی و همراهی گروهی از خواهران پایگاه معصومیه ۱۸ واقع در الهیه مسجد اهل بیت کار خود را آغاز کرد.


وی ادامه داد : پارچه ها  با حمایت بسیج سازندگی در اختیار این گروه قرار گرفت که اقدام به تولید نیازهای بیمارستانی  شد و تاکنون   ۱۰۰۰تیکه ملحفه و ۱۰۰۰ تیکه بالش تهیه و در اختیار بیمارستان ها بصورت رایگان  قرارگرفته است.

فراهانی اظهار کرد:در حال حاضر 10000هزار عدد ماسک تولید شده در اختیار عموم مردم و به ویژه افراد نیازمند جامعه قرار می گیرد.


مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک از پیگیری در خصوص تولید  لباس بیمارستانی خبرداد و گفت : هدف بعدی ما تولید لباس ایزوله و بیمارستانی است و پارچه آن تهیه شده که شاهد تولید آن خواهیم بود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم  فاز تولید ماسک  n95 راه اندازی کنیم که انشالله پایان این هفته خط تولید آن راه اندازی می شود .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات