خبرهای داغ:
مسئول گروه‌های جهادی بسیج طلاب قم خبرداد:
قنبری گفت: گروه جهادی بسیج طلاب از پایگاه بسیج امیر بیان، در روز‌های کرونایی اقداماتی صورت داده اند.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۳۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، قنبری مسول گروه جهادی بسیج طلاب از برنامه‌های اجرا شده توسط پایگاه بسیج امیر بیان، در روز‌های کرونایی خبر داد و گفت: قربانی ۵ رأس گوسفند به نیت فرج امام عصر (ع) و شفای مریضان و دفع ویروس منحوس کرونا انجام شد که بین ۱۵۰ خانواده‌ی مستضعف به مدت ۳ شب در منطقه پردیسان، شهرک مهدیه و نیروگاه توزیع شد.

وی افزود: اعزام مبلغ «سلامت معنوی» به مساجد جهت توجیه ائمه‌ی جماعت و راه اندازی «موکب سلامت» در مساجد به مدت ۵ شب در مناطق آذر، پردیسان، نیروگاه و شهرک قدس از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب می‌باشد.

مسئول گروه جهادی بسیج طلاب بیان کرد: همچنین به ۱۰ مورد از خانواده‌های متوفیان کرونایی در پردیسان و نیروگاه سرکشی شد.

وی افزود: مسابقات مجازی در قالب محلات پردیسان، شهرک مهدیه و نیروگاه برگزار خواهد شد و تبلیغ و برگزاری هیئت خانگی در آن مناطق نیز برگزار خواهد شد.

قنبری مطرح کرد: ۵ دستگاه ماشین صوت و پخش صوت‌های روحیه بخش و مذهبی برای شارژ معنوی مردم پردیسان راه اندازی شد.

مسول گروه جهادی بسیج طلاب گفت: ۳ موکب سلامت شامل ضد عفونی کردن ماشین‌های عبوری و توزیع اقلام بهداشتی به مراجعین در پردیسان و نیروگاه برپا شد.

وی از توزیع اقلام بهداشتی در منازل خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی در منطقه پردیسان توزیع شد و همچنین تهیه و توزیع سبد کالا به ۳۰ خانوار مستضعف پردیسان، نیروگاه، جمهوری، شهرک مهدیه و آذر صورت گرفت.

قنبری از حضور نیرو‌های بسیج طلاب در بهشت معصومه و کمک به تجهیز اموات در طرح بهشت رضوان گفت: تاکنون کمک به تجهیز بیش از ۱۵۰ مرحوم در آن مکان اقدامات لازم را صورت داده ایم.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها