با اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال؛

نقاهتگاه 150 تخت خوابی پیشوا آماده بهره برداری است

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه نقاهتگاه پیشوا در دو قسمت خواهران و برادران به استعداد 150 تخت خواب با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال آماده بهره برداری است، گفت: حدود 330 میلیون ریال از این مبلغ توسط خیرین سلامت جذب شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین ظهر امروز در بازدید از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره برداری دشت ورامین با بیان اینکه ابتدا قرار بر این بود این نقاهتگاه در ورامین راه اندازی شود، گفت: به خاطر امکانات خوب دانشگاه آزاد پیشوا تصمیم بر این شد که این نقاهتگاه در دو قسمت خواهران و برادران به استعداد 150 تخت خواب در این مکان راه اندازی شود.

وی درباره تنظیف این نقاهتگاه تصریح کرد: با مواد پایه الکی نقاهتگاه به طور کامل ضد عفونی شده است و تا زمانی که امیدواریم هیچ گاه نیاز به آن نشود این مکان پلمپ می شود.

وی سرمایه لازم برای راه اندازی این نقاهتگاه را تاکنون بالغ بر 500 میلیون ریال دانست و افزود: حدود 330 میلیون ریال از این مبلغ توسط خیرین سلامت جذب شده است و با تشک و بالشت های نو و ضدعفونی شده و با امکانات خوب سرمایشی و گرمایشی و امکانات بهداشتی آماده بهره برداری می باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا و بسیجیان دشت ورامین با بیان اینکه بسیجیان جان بر کف همیشه یک پله از ما مسئولین جلوتر هستند، بیان کرد: موکب مسلم بن عقیل(ع) از همین امروز برای طبخ غدا در سه وعده از غذاهای مورد نظر و تجویز شده پزشکان و همچنین تهیه مواد اولیه آن به هر تعداد و هر مدتی که بیماران در نقاتگاه مستقر شوند اعلام آمادگی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار