خبرهای داغ:
روابط عمومی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد:

اقدامات قرارگاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در مسیر مبارزه با کرونا

آخوندی گفت: قرارگاه ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در 6 محور به میدان نبرد با این ویروس منحوس رفته است.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۴۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آخوندی معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما گفت:قرارگاه ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) از نخستین لحظات شیوع ویروس کرونا تاکنون در 6 محور به میدان نبرد با این ویروس منحوس رفته است.

وی گفت :ضدعفونی خودرو‌ها به صورت روزانه در محدوده سرزمینی ناحیه ،از مهم ترین اقدامات این قرارگاه است و تا زمان نابودی کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

آخوندی ادامه داد:ضدعفونی محیط بوستان نخبگان و مزار شهید خوشنام از دیگر اقدامات این قرارگاه بوده است.

وی همچنین در خصوص ضد عفونی مجتمع های مسکونی گفت:ضدعفونی منازل  و مجتمع‌های مقدس، مشکینی و بروجردی تا کنون  توسط گروه جهادی بسیج مسجد امام حسن عسکری علیه السلام انجام شده و پاکسازی دیگر اماکن مسکونی نیز در دستور کار است.

 معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه از توزیع رایگان داروی امام کاظم علیه السلام در موکب سلامت ناحیه خبر داد و گفت:آماده سازی کمپوت، سمنو، شیره گوشت برای بیماران کرونا نیز از دیگر فعالیت های این قرارگاه است.
 
وی با اشاره به ظرفیت بسیج در تولیدماسک و لباس بیمارستانی گفت: ضد عفونی حسینیه مسجد امام حسن عسگری (ع) جهت اماده سازی برای دوخت لباس بیمارستانی و ماسک نیز با دقت کامل صورت گرفت.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات