جهادی دیگر از کارگران کارخانه واگن پارس اراک :

روزانه ۴ هزار ماسک و ۱۲۰ گان بیمارستانی توسط گروه جهادی شهدای واگن پارس تولید می‌شود

رضا صیدی گفت: ۲ بیمارستان‌ در اراک درخواست تولید گان داشتند که پس از تاییدیه در حال حاضر روزانه ۱۲۰ گان بیمارستانی و ۲ تا ۴ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۴۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی روزانه ۴ هزار ماسک و ۱۲۰ گان بیمارستانی توسط گروه جهادی شهدای واگن پارس تولید می‌شود

مسئول گروه جهادی شهدای واگن پارس از تولید روزانه ۴ هزار ماسک و ۱۲۰ گان بیمارستانی خبر داد

ویبا بیان اینکه گروه جهادی شهدای واگن پارس از ۱۵ اسفند ۹۸ به صورت عملیاتی وارد میدان جنگ با کرونا شدند، اظهار کرد: ضدعفونی معابر پر تردد، تب‌سنجی واحد‌های مسکونی شهرک ولایت، ارائه آموزش توسط پرستاران از جمله اقدامات در جبهه مقابله با کرونا به شمار می‌رود.


وی بیان کرد: گروه جهادی شهدای واگن پارس در چند روستای اراک عملیات ضدعفونی، توزیع محلول‌ها و تب‌سنجی را انجام داده است.


مسئول گروه جهادی شهدای واگن پارس خاطرنشان کرد: خانواده سردار شهید نیازعلی طالبی منزل خود را به منظور راه‌اندازی قرارگاه جهادی و تولید ماسک در اختیار این گروه قرار دادند که از ۲ فروردین تولید ماسک با همکاری۶ کارگاه آغاز شد.
صیدی عنوان کرد: با مشارکت خیرین چرخ‌های خیاطی و ۵۰ نیرو تامین و پارچه و نخ نیز از طریق کمک‌های مردمی و اعضای گروه جهادی تهیه شد.


وی تصریح کرد: ۲ بیمارستان‌ در اراک درخواست تولید گان داشتند که پس از تاییدیه در حال حاضر روزانه ۱۲۰ گان بیمارستانی و ۲ تا ۴ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.


مسئول گروه جهادی شهدای واگن پارس ادامه داد: در راستای ضدعفونی معابر و بسته‌بندی تولیدات روزانه ۳۰ نفر در قرارگاه مشغول به کار هستند و با کمک خیرین می‌توان ظرفیت کار را ارتقاء داد.


صیدی، فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد گروه‌های جهادی را قوت قلبی برای این نیروهای انقلابی دانست.
انتهای پیام/

u

ارسال نظرات
آخرین اخبار