مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی در بازدید از کارگاه تولید ماسک حوزه های بسیج خواهران ضمن قدردانی از تلاش بانوان بسیجی استان، اظهارداشت: بانوان بسیجی از آغاز شیوع کرونا به کمک مدافعان سلامت شتافتند.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۴۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بانوان بسیجی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در این شرایط بحرانی صحنه را خالی نگذاشته و به عنوان مدافعان سلامت در میدان هستند.

وی ضمن ارزشمند خواندن کار جهادی بانوان را در پشتبانی از جبهه سلامت، به بهداشت و ضدعفونی کارگاه ها تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی سرمایه مهمی هستند و برای ما از ارزش بالایی برخوردار است.

کیانی ضمن پیگیری مسائل کارگاه ها و رصد کم و کیف آن ها برای ارائه تولیدات مطلوب، یادآور شد: از آنجایی که کارگاه ها از اواخر اسفند ماه آغاز به کار کردند تداوم کار با برنامه ریزی و با استفاده از توان بسیجیان داوطلب به یک اندازه باشد تا همه بسیجیان علاقه مند هم بتوانند در این عرصه حضور یابند.

بانوان بسیجی از آغاز شیوع کرونا به کمک مدافعان سلامت شتافتند

بانوان بسیجی از آغاز شیوع کرونا به کمک مدافعان سلامت شتافتند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا به همراه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امامت از برخی کارگاه های تولید ماسک و پایگاه هایی که در بسیج ملی غربالگری در باسمنج و حوزه ۵ و ۱۵ خواهران فعالیت می کنند بازدید و ا تلاش های آن ها قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها