فرمانده حوزه ۱۲۵ شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از تهیه و توزیع بیش از ۱۵ هزار ماسک بهداشتی توسط جهادگران این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در روزهایی که بیماری کرونا همه‌گیر شده و تمامی مردم به نوعی با آن دست به گریبانند، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم از هر صنف و طیفی در حد توان خود سعی دارند در پیشگیری و کاهش تبعات این بیماری نقش ایفا کنند.

برخی با تولید ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده، برخی با بخشیدن اجاره ملک به مستأجران و برخی نیز با ایجاد اشتغال خانگی آتش به اختیار تلاش می‌کنند تا قدری از آلام این معضل جهانی که کام بسیاری را تلخ کرده است، بکاهند.

در این راستا حوزه ۱۲۵ شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج توانسته ضمن ایجاد اشتغال خانگی، بالغ بر15  هزار ماسک بهداشتی را تولید توزیع کند.

فرمانده حوزه ۱۲۵ شهید رجایی سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج با اشاره به اینکه طرح ایجاد  مشاغل خانگی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از 25 اسفندماه دراین حوزه آغاز به کار کرده اظهار داشت: به منظور اشتغال‌زایی در شرایط بحران برای نیازمندان و نیز افزایش تولید و همچنین رفع نیاز به ماسک بهداشتی، بیش از 15 هزار ماسک توسط جهادگران حوزه تهیه و تحویل مراجع بهداشتی جهت ضدعفونی و استریل شد.

ارسال نظرات