مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد:

توزیع 60 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان مرکزی

مهندس امید محترمی گفت: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.
کد خبر: ۹۲۳۰۸۷۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛مهندس امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛پاسدار امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛مهندس امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از تهیه و توزیع 60 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان مرکزی در راستای حمایت از تولید ملی از کالاهای ایرانی خبر داد و گفت: تمام جهیزیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده‌اند.

محترمی با بیان اینکه جهیزیه های تهیه شده ویژه نیازمندان ومحرومین خواهد بود گفت: با پیگیرهای انجام شده و شناسایی های صورت گرفته در این نوبت 60 سری جهیزیه در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.

وی افزود:خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال برگزاری است گفت: تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

 
 
 
ارسال نظرات