خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع):

خدمت در سپاه موهبت عظیم پروردگار است

موحد گفت: پوشیدن لباس سبز پاسداری و خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موهبتی عظیم است و شکرانه دارد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۹۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
 
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، سرهنگ محمدرضا موحد جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه قم گفت: پوشیدن لباس سبز پاسداری و خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موهبتی عظیم است و شکرانه دارد.

وی در ادامه گفت:: انشالله بتوانیم در انتطار فرج امام عصر (عج) در این لباس مقدس خدمت کنیم تا پرچم این انقلاب به دست حضرت، ولی عصر (عج) برسد.

موحد ضمن تقدیر از سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه استان قم به پاس خدمات مخلصانه و جهادگرانه، برای وی توفیق روز افزون و سعادت دنیوی و اخروی را از خداوند مسئلت نمود.

وی در ادامه از اعتماد سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در جهت انتصاب وی به عنوان جانشین فرمانده سپاه استان قدردانی کرد و افزود:امیدوارم با کمک خداوند متعال و مدد اهل بیت و با برنامه ریزی و استفاده از تجربیات ۲۵ سال خدمت در رده‌های مختلف سپاه، در این آزمون سخت سربلند باشم.

به گزارش بسیج، سرهنگ محمد رضا موحد جانشین سابق لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان جانشین جدید این سپاه منصوب گردید.
 
وی پیش از این افتخارخدمت به عنوان جانشین لشگر ۱۷،معاونت عملیات سپاهامام علی ابن ابیطالب(ع) و فرمانده ناحیه بسیج امام رضا (ع) را در کارنامه کاری خویش دارد.

سرهنگ احمد بیطرفان جانشین سابق سپاه قم نیز بر اساس مصوبات ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور به کسوت بازنشستگی رسید و به جمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ملحق شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار