خبرهای داغ:

جانباز ۷۰ درصد تبریزی به یاران شهیدش پیوست

حاج حسین همت، جانباز ۷۰ درصد تبریزی دوران دفاع مقدس، شب گذشته به جمع یاران شهید خود پیوست.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۳۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این شهید از سنگرسازان بی‌سنگر دوران دفاع مقدس بود که در قالب تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، خدمات زیادی به انقلاب و اسلام کرد و به ترتیب در ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو، ۱۹ دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه و در ادامه این عملیات در مورخه ۱۹ فروردین سال ۶۶ به افتخار جانبازی نایل شده بود.

پیکر این جهادگر جانباز امروز بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) به طرف میدان ساعت تبریز تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به مناسبت شهادت این جانباز دلاور پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت حاج حسین همتی، سنگر ساز بی سنگر و یادگار ۸ سال دفاع مقدس را دریافت کردم.
به راستی که جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهادند و حال عطر شهادت آنها تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه ما خواهد بود.

حسین همتی عزیز بعد از سالها تلاش در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام و پس از سال ها تحمل کهنه زخم هایی از دوران پر افتخار دفاع مقدس که از ایشان گنجینه صبر و تحمل و استواری ، ساخته بود به شهادت رسید.

عروج روح یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان را به همه رزمندگان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی ، یادگاران جبهه و جنگ و خانواده محترم شهید همتی والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جزیل، تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار