لیگ فوتبال نونهالان شهرستان کهگیلویه،نوید بخش فردایی بهتر

لیگ فوتبال نونهالان شهرستان کهگیلویه،این روزها تعداد زیادی از ورزش دوستان را به تکاپو انداخته،تا همچنان مستطیل سبز آوردگاه صحنه های زیبا باشد.
کد خبر: ۹۲۶۷۷۴۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در همین راستا،دیروز از سری مسابقات لیگ نونهالان شهرستان کهگیلویه،بازی شاگردان عالیوند و حسن پور ،مربیان تیم های سپاهان و پرسپولیس آنقدر جذاب بود که پیشکسوت ارزشمند شهرستان کهگیلویه جناب ابوصالح دانشفر را به سکوهای ورزشگاه بکشاند تا با شوق و امیدبه تشویق آینده سازنی بپردازد که جناب دانشفر اعتقاد دارد در آینده ای نزدیک بامدیریت تحسین برانگیز هیت فوتبال جناب دلباز،افق های زیبایی را شاهد باشیم.
 رئیس هیت فوتبال شهرستان کهگیلویه که از نزدیک بر مسابقات نظارت دارد، گفت:  معتقدم باتمرکز بر تیم های پایه،نوید بخش رشد استعدادهای همچون رضا جبیره و قائم اسلامی خواه،از دل همین لیگ نونهالان خواهیم بود.
آقای دلباز دربخشی از صحبت هایش،بااشاره به مشکلات شدید مالی گفت: باتمام توان،جهت تجهیز ورزشگاه و بالا بردن سطح مسابقات گام های اساسی برمیداریم.
آقای علی براتی مسئول کمیته اجرایی مسابقات  باتقدیر از مدیران قبلی،تعداد تیم های حاضر در مسابقات را ۱۱ تیم برشمردند که در رده سنی زیر ۱۵ سال،با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی،به رقابت می پردازند.
در پایان نتیجه ی بازی سپاهان و پرسپولیس که در وقت قانونی گلی در بر نداشت نهایتا شاگردان عالیوند در ضربات پنالتی بانتیجه ۲برصفر،شاگردان حسن پور را شکست دادند و به مرحله ی بعدی مسابقات صعود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار