خبرهای داغ:
همزمان با ماه محرم

250 بسته غذایی بین نیازمندان مهاباد توزیع شد

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: ۲۵۰ بسته مواد غذایی در قالب دومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی و همزمان با محرم به همت حوزه دو شهری شهید احمدی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۸۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

سرهنگ منوچهر مودبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه و به خصوص کارگران روزمزد دچار مشکل و کمبود درآمد شوند، بر این اساس سپاه به توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌ گوجه فرنگی و ماکارونی با مبلغی بالغ بر سه میلیون و پانصد هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۱۰ مرحله بین نیازمندان شهرستان مهاباد توزیع شده است.

مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت کامل مسائل بهداشتی، بیماری کرونا به طور کامل ریشه کن شده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار