خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اهداف شهدا برای نسل جدید تبیین شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اهدای شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای نسل جدید تبیین شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۳۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در دیدار با خانواده شهید قدرت داهیم در سلماس، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های شهدای میهن اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود، تا اینکه آنها نیز ادامه دهنده این راه باشند.

وی ادامه داد: به شهادت تاریخ، دین مقدّس اسلام که کامل‌ترین نسخه الهی برای هدایت، شفای امراض درونی و کمال بشر است، از بدوِ پیدایش تاکنون، از طرف دشمنان حقّ و عدالت و معرفت، در معرض انواع حمله‌ها و تهاجم‌ها بوده است و خواهد بود.

این مسئول گفت: از این رو، خداوند متعال باید راهکارهای مناسبی را جهت حفظ دین پیش بینی می‌کرد، چرا که حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دیندار، در گرو داشتنِ راهکارهای دفاعی مناسب برای این منظور است، تا از هر گونه آسیب و خطر دشمن در امان بماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: با بررسی قرآن کریم و روایات ائمه معصوم (ع) می توان دریافت که فرهنگ شهادت‌طلبی، یکی از مهم‌ترین راهکارهای اجتماعی دین برای تحصیلِ هدفِ پیشین است.

وی، شهادت را قلّه کمال انسان دانست و گفت: شهادت از برترين واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدّس‌ترين مفاهيم معارف الهي به شمار می‌رود، به طوری که شهادت اوج کمال ابنای بشر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار