خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

مهم‌ترین ویژگی شهدا ولایتمداری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: مهم‌ترین ویژگی شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی، ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۷۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت‌الاسلام سیدعلی سیدنظری امروز در نشست صمیمی با سربازان وظیفه این شهرستان، اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی، ولایتمداری است که ما نیز باید این رویه را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه پوشیدن لباس سربازی توفیق می‌خواهد و قداست دارد، گفت: سرباز شخصیتی بی‌توقع و آماده است، تا همه توان خود را بسیج کرده و هر سختی را به جان بخرد تا کشورش در آرامش باشد.

وی افزود: سرباز با برتن کردن این لباس از تفکر، اعتقاد، دین و نظام خود حفاظت کرده و پشتوانه قوی در همه یگان‌های نیروهای مسلح در هر دورانی است.

سیدنظری افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، بیشترین تکیه مقام معظم رهبری به جوانان است و امروز جوانان ما باید بیشتر از هر زمان دیگری زمینه تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تمدنی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: سربازان وارثان خون مطهر ۶۰ هزار شهید هستند و باید با ایمان، ایثار، همت، کار علمی و جهادی راه شهیدان را ادامه دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: امام خمینی (ره) با تاسی به سیره حسینی و با همراهی ملت خداجوی توانست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را رقم بزند و امروز نظام ما نظام مبتنی بر دین مقدس اسلام است.

سیدنظری به اهمیت سربازی در دین و آموزه‌های دینی و خدمت مقدس سربازی در حکومت دینی اشاره کرد و ادامه داد: سربازان در جمهوری اسلامی ایران سربازان ولایت هستند و این مساله آنها را از همه سربازان دنیا متمایز کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار