خبرهای داغ:

دشمنان درصدد تحریف تاریخ انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال تحریف تاریخ انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب با تاکید بر لزوم تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: این امر در سند تحول بنیادین دیده شده است ولی سند 2030 مغایر با منافع ملی است.

وی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ ارزش های ما را نشانه گرفته است، بیان کرد: دشمنان با نفوذ به دنبال تحریف هستند و خروجی تحریف نیز سند ۲۰۳۰ است که برخی خواسته و ناخواسته وارد آن شدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سند ۲۰۳۰ به عنوان یک توطئه یاد کرده اند، افزود: نتیجه سند تحول بنیادین تربیت احمدی روشن ها و تبدیل دانش آموز منفعل به فرد تاثیرگذار و انقلابی بوده ولی خروجی سند ۲۰۳۰ بی بندوباری و… است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده و در خود آمریکا نیز به گوش می رسد، تصریح کرد: یکی از اهداف سند ۲۰۳۰ اسلام هراسی است که امروز غرب و دشمنان اسلام به دنبال آن هستند و هر از گاهی با اهانت به مقدسات مسلمانان بروز می دهند.

پالهنگ با تاکید بر اینکه فرهنگیان باید دانش آموزان را با نفوذ، تحریف و اهداف دشمنان آگاه سازند، تصریح کرد: باید در راستای تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی تلاش کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات