دیدار با خانواده شهداء وظیفه اخلاقی و انقلابی است

فرمانده سپاه خوی گفت: دیدار با خانواده شهداء وظیفه اخلاقی و انقلابی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: امنیت و استقلال میهن اسلامی مرهون خون پاک شهداست و ما هر چه داریم از ایثارگری و از خودگذشتگی شهداء است.

وی ادامه داد: اگر رشادت های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و همراهی خانواده های آنان نبود مشخص نبود کشور در حال حاضر چه وضعیتی داشت.

وی یادآور شد: حماسه دفاع مقدس یک حماسه شگفت انگیز بود که ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های جهانی با تکیه بر ولایت فقیه و توکل بر خدا پیروز شدند.

این مسئول اظهار کرد: شهداء انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است و اقدام در این زمینه وظیفه اخلاقی و انقلابی به شمار می‌رود.

 فرمانده سپاه خوی خانواده شهدا را نماد عشق، ایثار و فداکاری عنوان کرد و افزود: آنها که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در هشت سال دوران دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند نماد فداکاری در جامعه هستند و امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

این مسئول امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تاکید کرد: شهیدان والامقام دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که جان‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار