محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان برگزار شد.

حفل انس با قرآن کریم به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و انس هر چه بیشتر بسیجیان با آموزه های قرآنی با حضور برادران و خواهران بسیجی وبا سخنرانی حجت الاسلام غلامرضا میری در محل نمازخانه حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان آباد با شور خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این محفل نورانی مربی عقیدتی سیاسی بسیج حجت الاسلام میری با تاکید بر تدبر در قرآن کریم، اظهار داشت:قرآن کریم وتدبر در آن مایه سعادت دنیوی و اخروی ما می شود وقرائت قرآن نوری را در دلهای شیفته ی حقیقت انسان ساطع می کند ،که هرگز تا زمانی که انسان دلش با قرآن همراه باشد، به خاموشی گرایش پیدا نمی کند.

ایشان در ادامه سخنانش افزود: شما بسیجیان عزیز به عنوان سفیران هدایت، بایستی طوری عمل کنید و به معروفات عامل باشید، که سایر اقشار مختلف از شما الگو گیری نموده و به قرآن وعترت گرایش پیدا کنند واین امر محقق نمی شود، مگر با اخلاق حسنه شما وتلاش مضاعف شما در جذب حداکثری مردم به این کتاب آسمانی ،که مایه هدایت بشریت است. 
لازم به ذکر است که در ادامه این برنامه قاریان قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و محفل انس با قرآن کریم را با آوای دلنشین خود منور نمودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار