خبرهای داغ:

فضاسازی دروغ ضدانقلاب درباره محکوم امنیتی

در مدت کوتاهی بعداز آزادی "نرگس محمدی" فیلمی از او منتشر شد که شعری را برای سوگ «محمدرضا شجریان» می خواند ونشان می دهد که وی نه تنها با ضعف جسمانی روبرو نبوده بلکه برعکس بسیار چاق شده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۱۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، رسانه های ضدانقلاب همواره سعی می کنند با خبرپراکنی های دروغ فضای افکارعمومی معطوف به خود را بسازند. در همین راستا مظلوم نمایی یکی از شیوه های تبلیغاتی و تاکتیکی این رسانه ها جهت همراه سازی افکارعمومی با خودشان است. همین موضوع سبب می شود محکومان امنیتی که به دلیل اقدام تحرکاتی علیه کشورمان توسط نهادهای مربوطه توبیخ و بازداشت شوند به سرعت ازسوی این رسانه ها با وجهه سازی خاص به عنوان فعال فرهنگی و اجتماعی و یا خصوصا فعال زنان و کارشناس حقوقی معرفی شوند.
در ابتدا ضدانقلاب با وجهه و اعتبار دهی به این افراد سعی می کند آنان را به عنوان یک کارشناسان و فعال اجتماعی جا بزند و در مرحله بعدی با مظلوم نمایی و تطهیر سازی آنان سعی می کند که این افراد را بی گناه جلوه دهد.

در این رابطه پس از بازداشت این افراد به سرعت رسانه های ضدانقلاب در خصوص بیمار بودن آنان و در خطر بودن سلامتی‌شان در وضعیت بازداشت خبرپراکنی می کنند. سپس در این حوزه خبرهایی در خصوص اعتصاب غذای این افراد منتشر می شود و ضدانقلاب و کارشناسان ساختگی بین الملل نسبت به سلامتی آنان ابراز نگرانی می کنند. در این خصوص هدف رسانه های ضدانقلاب فشار بر نهادهای حاکمیتی به وسیله افکارعمومی برای آزادی این افراد است. این موضوع سبب می شود که ضدانقلاب هم افکارعمومی را با تبلیغات ساختگی علیه حکومت بشوراند و هم اینکه هزینه اقدامات علیه کشورمان را کم کند.

یکی از مواردی که همه این تاکتیک ها درباره وی به اجرا در آمد «نرگس محمدی» بود. وی که به سبب اقدامات و تحرکاتی علیه کشورمان بازداشت شده بود اخیرا آزاد شد و سپس مشخص شد که همه خبرپراکنی هایی که درباره وی وجود دارد دروغی بیش نیست.
درحالی که رسانه های ضدانقلاب از ابتلای وی به بیماری کرونا در مقطعی خبرپراکنی کردند اما انتشار فیلمی از وی در مطب پزشکی نشان می داد او سالم و سلامت است. این موضوع موج دروغسازی را به طور کل خنثی کرد.
اما نکته قابل توجه درباره این فرد اینجاست که خبرهای ضدو نقیض زیادی در زمانی که وی در زندان بود از سوی رسانه های ضدانقلاب منتشر می شد که وی اعتصاب غذا کرده است و بسیار نحیف و ضعیف شده است. اما در مدت کوتاهی از آزادی وی فیلمی از او منتشر شد که شعری را برای سوگ «محمدرضا شجریان» می خواند نشان می دهد که وی نه تنها با ضعف جسمانی روبرو نیست بلکه برعکس بسیار چاق شده است.

کاربران شبکه های اجتماعی با دیدن وضعیت جسمی وی در این شبکه ها با طنز و کنایه اعلام کردند که کجای اخباری که درباره اعتصاب غذای وی منتشر می شد، درست بوده است؟ این درحالی است که این فرد وقتی به زندان می رفت بسیار لاغر اندام بود اما فیلمی که خود وی منتشر کرده است نشان می دهد وضعیتی بسیار معکوس دارد.
آنچه از این فیلم در افکارعمومی تداعی شده، این است که همه ادعاهایی که رسانه های ضدانقلاب درباره مظلوم نمایی این افراد منتشر می کند، بسیار اشتباه است. اگرچه محیط زندان جایی برای تنبه و تادیب است اما در این زمینه پروتکل های بهداشتی و تغذیه به خوبی حفظ می شود و تنها افراد نسبت به جرمی که به طور قانونی برای آنها صادر می شود، مجازات می شوند و اصول انسانی در آنها حفظ می شود.

طنین یاس - امیرحمزه نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار