خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی خبر داد

اهدای جهیزیه به نوعروسان در خوی

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: 2 سری جهیزیه به نوعروسان در خوی اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۶۷۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم باید به سهم خود در راستای تسهیل امر ازدواج گام بردارند و در این زمینه از ظرفیت نهفته در بسیج استفاده شود.

این مسئول  گفت: 2 سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت در شهرستان خوی به ارزش تقریبی 80 میلیون تومان  اهدا شد.

وی با این عنوان که  یکی از برنامه های سپاه و بسیج در راستای عمل به منویان رهبر معظم انقلاب ،تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه های زندگی برای زوجین جوان می باشد، ادامه داد:  در همین راستا  و طی سومین مرحله از کمک های مومنانه این سری اقدامات با هدف نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان انجام گرفته است.

 وی افزود:جهیزیه ای که به هر زوج اهداء می‌شود، شامل اقلام ضروری خانه از جمله فرش، اجاق گاز، بخاری، ظروف آشپزخانه، سرویس خواب، وسایل خانگی و ... می باشد، که ارزش مادی هر سری تقریبا40 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان به ویژه نوعروسان جزء سنت های الهی است و امری خداپسندانه محسوب می‌شود، و امید است با تلاش ارگان‌های مسئول بتوانیم در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج های آسان گام‌های موثر برداریم .

جعفرزاده افزود: این جهیزیه با کمک خیرین و با همت بسیجیان عرصه سازندگی و گروه‌های جهادی حوزه های خواهران خوی تامین شده است.

این مسئول همچنین با گریز به سایر کمک های مومنانه بسیج جامعه زنان، خاطرنشان کرد: فعالیت جهادگرانه خواهران از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا شبانه روز بوده و همچنان ادامه دارد .

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در پایان، کمک های مومنانه بسیج جامعه زنان را در عرصه های مختلفی همچون  اهدای بسته های معیشتی، لوازم التحریر، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی، راه اندازی 5کارگاه تولید ماسک ، توزیع کیف و کفش ، توزیع غذای گرم عنوان کرد.    

انتهای پیام                                                                 

 

ارسال نظرات