قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:

جانبازان الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: جانبازان به معنای واقعی کلمه الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۳۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

  به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در برنامه دیدار و تجلیل از جانبازان کلانشهر ارومیه که در جریان هشت سال دفاع مقدس چشمان خود را از دست داده‌اند؛ مصطفی میلانی قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به رشادت‌ها و جلوه‌های به یاد ماندنی ایثار و فداکاری جانبازان دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شهداء و جانبازان ایران اسلامی، بهترین و ارزشمندترین لحظات عمر خود را در راه انقلاب و اسلام صرف کرده اند.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی این قشر برای دفاع از میهن اسلامی را در دوران جنگ تحمیلی به وضوح دیده‌ایم و بدون تردید، جانبازان دوران دفاع مقدس همچون شهداء، الگوهای ماندگار ایثار و فداکاری در جامعه اسلامی هستند.

این مسئول با بیان اینکه باید تجربیات جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی را به نسل جدید منعکس کنیم، اظهار کرد: تنها در این صورت است که می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کرده و حفظ کنیم.

در این دیدار که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اداره‌ بنیاد شهید شهرستان ارومیه انجام شد، از دو نفر جانباز ارومیه‌ای در حضور خانواده آنها  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار