یک کارآفرین:

تحریم اقتصادی نباید به مانعی برای فعالیت تبدیل شود

تولیدکننده انواع سبزی‌جات، میوه‌جات، گیاهان دارویی خشک در سلماس گفت: تحریم اقتصادی نباید به مانعی برای تولید و فعالیت تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۸۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

 اسماعیل اطمینان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این کارخانه را در سال 1395 راه‌اندازی کرده ایم، که در آغاز کار فقط 8 نفر نیروی کار داشتیم، ولی با کمک بسیج سازندگی آذربایجان غربی توانستیم کارمان را توسعه دهیم، که خوشبختانه در حال حاضر 25 نفر نیروی کار در این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند.

این کارآفرین با بیان اینکه علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای کشاورزان زیادی نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است، ادامه داد: محصولات ما به صورت ارگانیک تولید می‌شوند و ترکیه، آذربایجان، اوکراین و گرجستان از محصولات ما خریداری می‌کنند، اخیرا نیز از طریق نخجوان محصولات ما به اروپا منتقل شده تا در نمایشگاه فرانسه عرضه شود.

این فعال اقتصادی ضمن ابراز خشنودی از اینکه مشابه این کارخانه در نخجوان با مشارکت دولت آنجا تاسیس شده است، ادامه داد: از طرف دیگر با توجه به اینکه کشورمان در تحریم قرار دارد، بنابراین می‌طلبد از راه‌های مختلف و مبتکرانه‌ای برای عبور از شرایط فعلی تلاش کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه سیب امروزه در کنار جاده‌ها به وفور مشاهده می‌شود، اضافه کرد: در این کارخانه از سیب 16 نوع محصول به عمل می‌آوریم، رب، پاستیل، لواشک، مارمالات، ترشک و ... تولید می‌کنیم؛ تا این لحظه به ارزش 400 میلیون تومان محصول از کشاورزان خریداری کرده‌ایم، از این به بعد نیز خریداری را ادامه خواهیم داد.

اطمینان ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیج سازندگی آذربایجان غربی از واحدهای تولیدی حمایت خوبی به عمل می‌آورد، گفت: اخیرا نیز با حمایت سپاه نسبت به چیدن و فرآوری زغال اخته در کلیبر اقدام می‌شود که به زودی افتتاح خواهد شد و خوشبختانه ارزآوری خوبی نیز دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار