مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

ترویج فرهنگ بسیج در تمام ارکان سازمان ها ضروری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت : پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خالصانه در راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کند.
کد خبر: ۹۲۹۷۳۴۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: هفته بسیج فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد و خاطره افرادی است که مجاهدانه و خالصانه در جهت پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

علیرضا پرنده مطلق بیان کرد: امروز خدمات بسیج و بسیجیان کاملا مشهود می‌باشد و بدون شک آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون همین تلاش‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان در تمامی زمینه‌ها می‌باشد.

وی افزود: مجموعه شرکت برق منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان با همت و روحیه جهادی و با استفاده از مدیران و کارکنان بسیجی بصورت شبانه روزی به وسیله‌ی افزایش ظرفیت تولید برق و احداث خطوط انتقال و توسعه‌ی ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال برق، گام‌های مهمی در جهت تحقق شعار جهش تولید برداشته است.

وی در پایان تاکید کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ بسیج در تمامی ارکان سازمان امری ضروری می‌باشد و کارمندان بسیجی سازمان‌ها و ادارات در ترویج این فرهنگ عظیم و فعالیت در همه‌ی حوزه‌ها از جمله مسائل علمی پژوهشی و شناسایی و رفع موانع موجود در جامعه مشغول خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه می‌باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار