مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری مسابقات سرود دانش‌آموزی با عنوان «نغمه عشق» در همدان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات سرود دانش‌آموزی با عنوان «نغمه عشق» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹۷۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
برگزاری مسابقات سرود دانش‌آموزی با عنوان «نغمه عشق» در همدانمحمدتقی امیدی ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات سرود دانش‌آموزی با عنوان «نغمه عشق» به همت بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با محوریت مکتب شهید «سلیمانی» برگزار می‌شود، افزود: موضوعات این مسابقات اندیشه دینی و ولایت‌مداری، اخلاص و شهادت طلبی، بصیرت و انقلابی‌گری و تدبیر و نگاه تمدنی است.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به واحد بسیج دانش‌اموزی برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

 وی با بیان اینکه به پنج گروه برتر جوایزی اهدا می‌شود، تصریح کرد: جوایز گروه‌ها نیز گروه اول ۳ میلیون تومان، گروه دوم ۲ میلیون تومان و گروه سوم نیز یک میلیون تومان است.

امیدی‌ساکت گفت: اهدای تندیس و لوح شرکت در جشنواره به گروه‌های اول تا پنجم و کمک هزینه سفر به مشهد نیز به ازای پنج نفر از دیگر جوایز این مسابقات است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات