معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد

کاهش روند نزولی کرونا در یزد طی چند روز اخیر

محمدرضا دهقانی گفت: دورهمی‌های خانوادگی، ازدحام و تجمعات می‌تواند روند شیوع ویروس و ابتلا به کرونا را بار دیگر صعودی کند.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۷۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با توجه به اقدامات خوبی که طی چند هفته اخیر انجام شد و رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم، شاهد روند نزولی ویروس کرونا در یزد، هستیم، اما طی چند روز اخیر روند نزولی تا حدی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به فصل سرما، این فصل مستعد گسترش بیش از پیش ویروس است، اظهار داشت: دورهمی‌های خانوادگی، ازدحام و تجمعات می‌تواند روند شیوع ویروس و ابتلا به کرونا را بار دیگر صعودی کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، عنوان کرد: خواهش ما از مردم و هم‌استانی‌های عزیز این است که امسال مراسم شب یلدا را در جمع خانواده خودشان و به صورت مجازی برگزار و از دیدو بازدید خودداری کنند.

دهقانی خاطرنشان کرد: رسم بر این است که در شب یلدا به همه در خانه بزرگتر‌ها جمع شوند لذا خیلی اهمیت دارد که امسال از این اقدام پرهیز شود تا بزرگتر‌های خود را در معرض ابتلا به ویروس قرار ندهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با ریشه کنی ویروس کرونا، مردم شب یلدای سال آینده را در کنار هم و بزرگتر‌های خود برگزار کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار