خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دهه بصیرت فرصتی برای تجدید میثاق با ولایت است

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه بصیرت فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تجدیدمیثاف با ولی امر مسلمین است.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۹۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اشاره به اینکه سالروز حماسه باشکوه 9 دی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، فرا رسیدن دهه بصیرت را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این ایام یک فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهداء، بنیانگذار کبیر انقلاب و ولی امر مسلمین است.

این مسئول به اجرای برنامه‌های مختلف در طول دهه جاری اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت،

شرکت در پویش نذر خون به نیابت از سردار سلیمانی، برگزاری نشست‌های روشنگری، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی با محوریت شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سردار سلیمانی، عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

این مسئول ضمن اشاره به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی درباره آثار حاج قاسم سلیمانی در استان، افزود: همچنین محفل شب شعر بصیرت سردار سلیمانی به سه زبان رایج استان ترکی، فارسی و کردی برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه این ایام فرصت ارزشمندی برای بازخوانی تاریخ انقلاب به شمار می‌رود، اظهار کرد: باید در راستای آگاه‌سازی نسل‌های جدید کشورمان به صورت جدی اهتمام شود تا هر یک از آنها پاسدار ارزش‌های انقلاب و ادامه‌دهنده راه پدران و مادران انقلابی خود باشند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: دشمنان از طریق حذف فیزیکی نخبه‌های نظامی و علمی کشورمان درصدد هستند، که به انقلاب ضربه بزنند ولی از این موضوع غافل مانده‌اند، که یکایک ملت ما ادامه دهنده راه شهدای بزرگ خود هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات