مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان در گفت وگو با "بسیج":

وبینار علمی تبیین مکتب سلیمانی در زنجان برگزار می شود/اجرای ده عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت

مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان از برگزاری وبینار علمی در خصوص مکتب علمی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تجلیل از شخصیت،عملکرد و مبانی فکری این شهید در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۴۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
یوسف دولتیاری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گفت:شهید سلیمانی از شخصیت‌های بارز و قهرمان ما بود که به قهرمان جهان اسلام تبدیل شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در دل مردم ایران و بسیاری از کشور‌ها یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در راه جانفشانی برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشورش و حتی کشور‌های منطقه بود، تصریح کرد:گفتمان مکتب قاسم سلیمانی گفتمان مقاومت و گفتمان انقلابی گری است و ترکیب گفتمان مقاومت و انقلابی گری این است که خود شهید فرمودند که «ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم».

مسئول بسیج فرهنگیان استان در ادامه به برنامه‌های این قشر در دهه بصیرت اشاره کرد و افزود:ده عنوان برنامه همزمان با دهه بصیرت توسط بسیج فرهنگیان در استان زنجان برگزار میشود.

دولتیاری خاطرنشان کرد:وبینار علمی در خصوص مکتب علمی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تجلیل از شخصیت، عملکرد و مبانی فکری این شهید بزرگوار به صورت سراسری با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری، دختر شهید، وزیر آموزش و پرورش و برخی مهمانان خارجی از کشور‌های ترکیه و آذربایجان روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان، مدیران آموزش و پرورش و مسئول بسیج فرهنگیان استان و نواحی به همراه تعدادی از اعضای شورا در این وبینار حضور دارند، بیان کرد:وبینار علمی تبیین مکتب شهید سلیمانی نیز همزمان با سراسر کشور در سالن ولایت سپاه استان برگزار خواهد شد.

دولتیاری با اشاره به برنامه‌های بسیج فرهنگیان استان در دهه بصیرت افزود:بسیج فرهنگیان استان زنجان همزمان با دهه بصیرت اقدام به برگزاری ده عنوان برنامه در

مسئول بسیج فرهنگیان استان بیان داشت:فضاسازی در فضای مجازی و حقیقی، برداشت آزاد از وصیت نامه حاج قاسم، برگزاری نمایشگاه با همکاری اداره کل و پرورش، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرمو برگزاری یادواره شهدای استانی بصورت مجازی از عمده برنامه‌های این دهه می‌باشد.

برگزاری مسابقه پیامکی چرا حاج قاسم محبوب دل‌ها شد، مصاحبه با آزاده فرهنگی، تجلیل از مجاهدت‌های خاموش معلمان در شرایط کرونایی و اهتمام به فعالیت‌های پرورشی به دلیل کمرنگ شدن این فعالیت‌ها، برگزاری جلسات حلقات صالحین با عناوین امید آفرینی، جریان مقاومت، مکتب سلیمانی و مسائل سیاسی روز و مسابقه کتابخوانی با عنوان مکتب حاج قاسم در بین دانش آموزان و فرهنگیان از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت می‌باشد که مسئول بسیج فرهنگیان استان زنجان در پایان به آن اشاره کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار