خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد:

مهم‌ترین نوع بصیرت، شناخت دشمن است

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)خواهران صالح آباد گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین نوع بصیرت، شناخت دشمن است.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۳۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

مهم‌ترین نوع بصیرت، شناخت دشمن استمریم طلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی تنها راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین نوع بصیرت، شناخت دشمن است.

وی ادامه داد: آنچه موجب امنیت و آرامش و عبور از گردنه‌های سخت و دشوار شده است، تدابیر و تصمیمات درست و به موقع ولایت فقیه است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س)خواهران صالح‌آباد گفت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، سال‌ها پیوسته با روحیه جهادی، ایثار، مقاومت و اطاعت محض از ولایت فقیه در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کرد، بنابراین الگوگیری از شخصیت این شهید بزرگوار، بر همه ما ضروری است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت این ایام گفت: از جمله این برنامه‌ها تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری نشست‌های بصیرتی با رعایت ضوابط بهداشتی  با محوریت تبیین شاخص‌های مکتب شهید «سلیمانی»، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتابخوانی و مسابقه از وصیت‌نامه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» است.

طلایی پویش «هر ایرانی یک سفیر حاج قاسم»، «من یک سلیمانی هستم»، «هر خانه یک حسینیه»، حجاب فاطمی، یادبود «حاج قاسم» در هر خانه، ختم قرآن کریم و قرائت زیارت عاشورا، ختم صلوات، معرفی و اهداء کتاب، تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری نشست‌های  بصیرتی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات