خبرهای داغ:
مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا:

برخی همچنان به دشمن امیدوار هستند

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: برخی همچنان به دشمنان نظام و انقلاب امیدوار هستند.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۱۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدجعفر اسدی امروز در مراسم‌ گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلم شهید فخری‌زاده با عنوان«پاسداشت سرداران جهاد، امنیت، مقاومت و دانش» که با حضور مسئولان استانی و کشوری همچنین بسیجیان در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ما همه دارایی خود اعم از عزت، شرف و تمامیت ارضی کشورمان را مدیون شخصیت برجسته حضرت امام خمینی (ره) هستیم.

وی بر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدایی که پرچم اسلام و ولایت را در کشورمان برافراشته نگه داشتند، سلام و درود فرستاد و افزود: این بزرگمرد با همه یاران صدیق خود ایران اسلامی را به سمت فلاح و رستگاری سوق دادند.

این مسئول اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی برای مردم سنگ تمام گذاشت و مردم هم برای او سنگ تمام گذاشتند، به طوری که پیکر مطهر ایشان اگر در هر شهر دیگری تشییع می‌شد با همان شکوه و عظمت وصف‌نشدنی این آئین برپا می‌شد، چرا که مردمی غیور و قدرشناس داریم.

اسدی با اظهار اینکه انسان طبق مشیت الهی حتما باید «ولی» داشته باشد، که اگر این «ولی» خدا نباشد به طور قطع طاغوت خواهد بود، اضافه کرد: خوشبختانه ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه وجود شهدای گرانقدر کشورمان توانسته‌اند، سره را از ناسره تشخیص داده و با همه توان در مسیر درست گام بردارند.

این مسئول ضمن ابراز تاسف گفت: با وجود گذشت سال‌ها از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و تجربیات تلخ فراوان از بدعهدی استکبار، همچنان برخی در ذهن خود دوستی با دشمنان خداوند را می‌پرورانند؛ این افراد به طور قطع درظلمات فرو رفته‌اند وگرنه غیر از این فکر می‌کردند.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ضمن اشاره به اینکه برخی همچنان به شیطان بزرگ امیدوار هستند و با وجود نور شهدا در کشور ذره‌ای معرفت پیدا نکرده‌اند، افزود: همچون حاج قاسم باشیم که فرزند شهید را بغل کرده و اشک می‌ریزد و در مقابل خانواده شهدا خاضع و مطیع و در مقابل دشمنان خدا غیرتمند، شجاع و با برنامه است.

وی ادامه داد: بی‌تردید هم اکنون خبیث‌ترین و پلیدترین انسان‌های کره زمین همین ترامپ و برنامه‌ریزان اسرائیلی او هستند که حاج قاسم به دست آنها شهید شده و باید افتخار کرد که سردار به دست شقی‌ترین و پلیدترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسید.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خانم الانبیاء در ادامه با تاکید بر شاخصه ولایت‌مداری حاج قاسم، تصریح کرد: سردار سلیمانی مطیع‌ترین فرد نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات