خبرهای داغ:
جانشین ناحیه سپاه هندیجان از اجرای رزمایش چهارمین مرحله همدلی و احسان با توزیع ۳۰۰بسته کمک معیشتی در میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۱۲۲۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

سرگردپاسدار جمال الدین علوی زاده در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : درراستای خدمت رسانی جهادی به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا به همین منظور با همت ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و همکاری همیشگی گروه های جهادی بسیج ناحیه سپاه هندیجان با حضور امام جمعه موقت و نماینده فرمانداری شهرستان ، ۳۰۰بسته کمک معیشتی شامل روغن، ربع گوجه، بسته عدس و ماکارونی در میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا شهرستان هندیجان توزیع شدند.

 

وی افزود : از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به افراد آسیب دیده به همین منظور کمک های قابل به تحسینی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و همکاری گروه های جهادی بسیج با هماهنگی و برنامه ریزی در سطح شهرستان تا اکنون در حال انجام است.

 

وی بابیان ادامه کمک های مومنانه در سطح شهرستان گفت: خدمت به محرومین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا از نظر انسانی ارزشمند و خدا پسندانه است که همچنان با تمامی امکانات در حال انجام است که از عوامل اجرای آن به شایستگی تقدیر و تشکر می شود .

 

سرگرد پاسدار جمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : بسیجیان هندیجان با اقداماتی شایسته بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی و پرس غذای گرم در مناسبت های مختلف در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح شهرستان را توزیع نموده اند که اینگونه خدمات جهادی با روحیه انقلابی و ولایتی بسیجیان ادامه دارد.

 

خبرنگار هندیجان محمد رضا شعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها