خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۹ تن چوب جنگلی بدون مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۹ تن چوب جنگلی بدون مجوز از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۵۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کشف ۹ تن چوب جنگلی بدون مجوز در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد پلیس آگاهی شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹ تن چوب جنگلی بدون مجوز قانونی که  ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق و غیر مجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان قرار دارد.

*دستگیری باند سارقان و کشف اموال مسروقه در ملایر

وی گفت: با انجام کار اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهداء شهرستان ملایر، چهار سارق در داخل یک خودرو شناسایی و در یک عملیات ضربتی این خودرو متوقف و سارقان در حالی که اموال مسروقه شامل یک درب فلزی همراه داشتند دستگیر شدند.

سلگی افزود: در ادامه این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران نیز با انجام کار اطلاعاتی دقیق یک سارق را حین سرقت اموال عمومی و دولتی شامل صندلی‌های فلزی داخل بلوار با یک چرخ دستی در پوشش ضایعاتی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی، به چهار فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال مسروقه شامل یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه دوچرخه کوهستان، یک دستگاه فرز، تعداد ۱۰ عدد صندلی فلزی قطعه قطعه شده، وسایل عمومی و تفریحی مربوط به شهرداری و ۵۰ کیلوگرم میلگرد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به این که سارقان دستگیر شده سابقه دار بودند، افزود: با تشکیل پرونده هر ۵ متهم تحویل مراع قضائی شدند.

وی با تقدیر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان، گفت: به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان تلاش پلیس شهرستان به صورت حداکثری ادامه خواهد داشت.

*کشف دام فاقد مجوز در شهرستان ملایر

سلگی گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل دام مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶ رأس گاو فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با افراد فرصت طلبی که بدون اخذ مجوز بهداشتی و قانونی اقدام به انتقال دام می‌کنند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد و  از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف ۶ دستگاه کولر گازی قاچاق در ملایر

وی ادامه داد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی در ایست و بازرسی حرم‌آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به دو دستگاه خودروی وانت مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۶ دستگاه کولرخارجی قاچاق که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و دو متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار